چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
روند صعودی حجم معاملات بورس کالا
23 مرداد 1400 - 12:47
شناسه : 16121
در هفته منتهی به 22 مرداد ماه یک میلیون و 437 هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از 81 هزار میلیارد ریال در بازار فیزیکی بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که نسبت به هفته گذشته رشد 40 درصدی حجم معاملات را تجربه کرد.
ارسال توسط : منبع : بورس کالا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی یک میلیون و ۶۱ هزار تن انواع کالا به ارزش بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال معامله شد.

در این تالار ۱۲۲ هزار و ۲۶۸ تن فولاد، یک هزار و ۹۸۰ تن مس، سه هزار و ۳۶۰ تن آلومینیوم، ۱۲۰ تن کنسانتره مولیبدن، ۳۰ تن کنسانتره فلزات گرانبها، ۴۲۵ تن شمش فلز روی، ۸۴۵ هزار و ۷۵۰ تن سیمان، ۹۰ هزار تن سنگ‌آهن و۱۰ کیلو گرم شمش طلا معامله شده است. همچنین هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فراورده‌های نفتی و پتروشيمی فروش ۳۶۹ هزار و ۳۲۸ تن انواع کالا به ارزش ۴۶ هزار میلیارد ریال را تجربه کرد.

شایان ذکر است که در اين تالار ۱۲۴ هزار و ۱۰۰ تن وکیوم باتوم، ۵۰ هزار و ۱۲۹ تن قیر، ۷۵ هزار و ۶۹۷ تن مواد پليمری، ۳۹ هزار و ۵۳۴ تن مواد شيميايی، ۴۹ هزار تن لوب کات، سه هزار و ۳۸۷ تن روغن پایه، ۱۰۰ تن آرگون، یک هزار و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی و ۲۴ هزار و ۵۹۵ تن گوگرد معامله شد. همچنین ۷ هزار و ۹۲۱ تن کالا هم در بازار فرعی بورس کالای ایران به فروش رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.