چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
روند نزولی شاخص بورس
08 آذر 1400 - 13:38
شناسه : 21097
براساس گزارش‌های منتشر شده، روند نزولی در بازار سرمایه همچنان ادامه دارد و شاخص کل بورس امروز بیش از چهار هزار واحد کاهش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۴۱۸۳ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۸۲۱ واحد نزول کرد تا به رقم ۳۷۴ هزار و ۱۶۷ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۳۸۷ هزار معامله به ارزش ۲۶ هزار و ۶۸۹ میلیارد ریال انجام دادند.

معدنی و صنعتی چادرملو، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولادمبارکه اصفهان، پتروشیمی فناوران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی و بورس اوراق بهادار تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی فناوران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران با ۹ واحد افزایش رقم ۱۹ هزار و ۴۰۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۲۳۴ هزار معامله به ارزش ۳۴۵ هزار و ۲۸۱ میلیارد ریال انجام دادند.

بیمه پاسارگاد و زغال‌سنگ پروده طبس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی مارون، صنعتی مینو، فرابورس ایران، گروه توسعه مالی مهر آیندگان و اعتباری ملل نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس ایران داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.