چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
روند پرتنش شاخص بورس
15 شهریور 1400 - 14:05
شناسه : 17311
براساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص بورس امروز نیز مانند گذشته روندی پرنوسان داشت و هرچند در ساعات میانی افزایشی بود و تا رقم یک میلیون و ۵۴۵ هزار واحد نیز صعود کرد، اما در نهایت روندی نزولی به خود گرفت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با یک هزار و ۳۱۲ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۳۸ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با دو هزار و ۵۹۱ واحد افزایش به رقم ۴۶۹ هزار و ۶۱۴ واحد رسید. علاوه بر این معامله‌گران بازار یک میلیون معامله به ارزش ۹۳ هزار و ۳۶۶ میلیارد ریال انجام دادند.

از میان نمادهای بورسی ۱۴۴ نماد آن مثبت و ۲۴۶ منفی بودند که نمادهای معدنی و صنعتی گل‌گهر، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل فولادمبارکه اصفهان، سرمایه‌گذاری غدیر، توسعه معادن و فلزات و سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس ایران با ۷۱ واحد افزایش رقم ۲۲ هزار و ۷۶۴ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار نیز یک میلیون معامله انجام دادند که ۲۱۰ هزار و ۹۶۵ میلیارد ریال ارزش داشت.

گفتنی است، از میان نمادهای فرابورسی ۱۱۱ نماد آن مثبت و ۱۴۲ منفی بودند که بیمه پاسارگاد و پالایش نفت لاوان نسبت به سایرنمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل سرمایه‌گذاری صبا تامین، سنگ‌آهن گهرزمین، پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب و فرابورس ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس داشتند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.