سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
روند کاهشی طلا متوقف شد
19 خرداد 1400 - 15:56
شناسه : 13470
قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه 19 خرداد ماه بازار جهانی که سرمایه‌گذاران منتظر انتشار آمار تورم آمریکا و نشست سیاست پولی بانک مرکزی اروپا بودند، ثابت ماند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، بهای هر اونس طلا برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به یک هزار و ۸۹۳ دلار و ۸۹ سنت رسید. در بازار معاملات آتی آمریکا، هر اونس طلا با ۰.۱ درصد افزایش، به یک هزار و ۸۹۶ دلار و ۶۰ سنت و بهای معاملات این بازار روز سه‌شنبه با ۰.۲ درصد کاهش، در یک هزار و ۸۹۴ دلار و ۴۰ سنت بسته شد.

بازده اوراق خزانه ۱۰ ساله آمریکا نزدیک به پایین‌ترین حد بیش از یک ماه اخیر قرار دارد در حالی که شاخص دلار ثابت ماند.

استفن اینس از شرکای شرکت مدیریت دارایی اس پی آی در این باره اظهار داشت: هنگامی که به وضعیت پیش از نشست کمیته بازار آزاد فدرال نگاه می‌کنیم، می‌بینیم این احتمال که بانک مرکزی آمریکا بحث در خصوص تعدیل سیاست انبساطی را آغاز کند، برجسته شده است. بازار همچنان بر این باور است که بانک مرکزی آمریکا موضع سیاست پولی اخیرش را تغییر و شرایط تورمی موجود برای طلا مثبت خواهد بود.

شاخص قیمت مصرفی آمریکا قرار است روز پنج‌شنبه منتشر و شفافیت بیشتری در خصوص زمان آغاز تعدیل سیاست انبساطی بانک مرکزی آمریکا فراهم شود. نشست سیاست پولی بانک مرکزی اروپا نیز روز پنج‌شنبه و نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا هفته آینده برگزار خواهد شد.

بر اساس گزارش رویترز، آمار جدید نشان داد قیمت درب کارخانه چین طی ماه مه با سریع‌ترین روند در بیش از ۱۲ سال گذشته رشد و قیمت‌های مصرفی برای سومین ماه متوالی افزایش یافته است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با ۰.۲ درصد افزایش، به ۲۷ دلار و ۶۸ سنت رسید. هر اونس پالادیم برای تحویل فوری ثابت بود و در دو هزار و ۸۰۸ دلار و ۷۵ سنت ایستاد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد افزایش، به یک هزار و ۱۶۲ دلار و ۵۷ سنت رسید.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.