پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت ×
رونمایی از سند طرح تحول سازمانی مناطق نفت‌خیز جنوب
12 خرداد 1400 - 15:45
شناسه : 13267
سند طرح تحول سازمانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب که با هدف ‌ارائه برنامه عملیاتی برای دستیابی به سهم این شرکت در چشم‌انداز سال ۱۴۰۴ شرکت ملی نفت ایران تدوین شده است، در آیینی با حضور احمد محمدی مدیرعامل این شرکت و جمعی از مدیران ارشد، رونمایی شد.
ارسال توسط : منبع : شانا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، تهیه این سند با توجه به شتاب قابل ملاحظه تغییرهای محیطی و پیچیده شدن تصمیم‌های سازمانی لزوم به‌کارگیری سند جامعی با تکیه بر تفکری پویا، جامع‌نگر، آینده‌نگر و اقتضایی برای رویارویی با مسائل یادشده در دستور کار قرار گرفت.

بر اساس این سند، فرایند اجرای تحول سازمانی در پنج مرحله شامل پیش تحول، عارضه‌یابی، تجسم آینده، ‌هموارسازی و اجرای تحول و پایش و تداوم تحول سازمانی به اجرا گذاشته می‌شود و در هر مرحله نیز فعالیت‌های مشخصی برنامه‌ریزی خواهد شد که تاکنون مرحله نخست آن اجرا و مراحل دوم تا پنجم در حال انجام است.

شایان ذکر است که این سند با دستور احمد احمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، در قالب یک کتابچه بر اساس اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت همراه با برنامه‌های اجرایی و عملیاتی از تیرماه سال ۱۳۹۸ آغاز و با برگزاری نشست‌های تخصصی و بهره‌گیری از نظرات مدیران و کارشناسان تدوین شده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.