سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
رکوردشکنی فملی در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین»
06 اردیبهشت 1401 - 9:05
شناسه : 27034
کارنامه درخشان فملی در فروردین ماه 1401؛ مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، با اشاره به کارنامه تولیدی فروردین ماه سال جاری، گفت: همت و تلاش جهادی پرسنل شرکت ملی صنایع مس ایران، باعث شد تا بتوانیم هشت رکورد در زمینه‌های تولید مس کاتد، کنسانتره مس و اسید سولفوریک به ثبت برسانیم.
ارسال توسط : منبع : مس‌پرس
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، اظهار داشت: با تولید ۲۶ هزار و ۶۷۳ تن مس محتوی معدنی طی فرودین ماه سال ۱۴۰۱، رشد ۹ درصدی رقم خورد و توانستیم هشت رکورد در زمینه‌های تولید مس کاتد، کنسانتره مس و اسید سولفوریک به ثبت برسانیم.

وی با اشاره به نتایج گزارش‌های تهیه شده در زمینه تولید و عملکرد شایسته پرسنل زحمت‌کش برای مسیر پیشرفت شرکت، افزود: خوشبختانه گزارش‌ها  حاکی از آن است که شرکت مس در سال جدید، مسیر رشد و ترقی با سرعت طی می‌کند.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به این که مقام معظم رهبری، سال۱۴۰۱ را سال «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» معرفی کردند، گفت: شرکت ملی مس در همین راستا، برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱، تمرکز بر افزایش تولید را اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.

رستمی میزان تولید کاتد در فروردین ماه سال جاری را ۲۵ هزار و ۱۴۵ تن اعلام و بیان کرد: میزان تولید کاتد سال گذشته، ۲۴ هزار و ۶۱۵ تن بوده است که امسال نسبت به برنامه، رشد ۴ درصدی ملاحظه می‌شود. 

وی در ارتباط با رشد ۱۰ درصدی تولید کنسانتره مس، عنوان کرد: امسال به یاری خداوند و زحمات پرسنل پرتلاش شرکت، توانستیم تولید کنسانتره مس را به ۱۱۱ هزار و ۲۳۷ تن برسانیم که البته این میزان در سال گذشته ۱۰۹ هزار و ۱۴۴ تن بوده است.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، ادامه داد: میزان تولید اسید سولفوریک در فروردین ماه سال گذشته، ۶۴ هزار و ۷۶ تن بوده که طی سال جاری با ثبت ۸۵ هزار و ۸۸۲ تن تولید نسبت به برنامه، ۳۵ درصد پیشی گرفته است.

رستمی در پایان به رکورد‌های به دست آمده در تولیدات شرکت ملی صنایع مس ایران طی فروردین ماه سال جاری، اشاره و خاطرنشان کرد: تولید چهار میلیون و ۸۱۷ تن سنگ سولفوری، نسبت به برنامه با رشد ۷ درصدی همراه بود.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.