چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
رکوردی دیگر در سال جهش تولید برای فولادمبارکه
05 فروردین 1400 - 14:43
شناسه : 9287
مدیر برنامه‌ریزی فروش و حمل محصولات شرکت فولادمبارکه گفت: در سال «جهش تولید» شرکت فولادمبارکه از مرز هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تن فروش انواع محصولات خود عبور کرد.
ارسال توسط : منبع : ایراسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، یونس حمزوی مدیر برنامه‌ریزی فروش و حمل محصولات شرکت فولادمبارکه اظهار داشت: در سال «جهش تولید»، شرکت فولادمبارکه با همت و تلاش همه کارکنان شرکت، توانست از مرز هفت میلیون و ۶۰۰ هزار تن فروش انواع محصولات خود عبور کند.

وی با اشاره به تحقق برنامه سال و ثبت رکورد جدیدی در فروش محصولات شرکت فولادمبارکه در سال گذشته افزود: در سال «جهش تولید» با همت کارکنان پرتلاش فولادمبارکه توانستیم، ۷ میلیون ۷۵۳ هزارتن انواع محصول به مقصد مشتریان ارسال کنیم.

مدیر برنامه‌ریزی فروش و حمل محصولات شرکت فولادمبارکه گفت: این رکورد شامل تولید یک میلیون و۳۴۰ هزار تن تختال، چهار میلیون و۶۰۰ هزار تن محصولات گرم و یک میلیون و ۸۱۳ هزار تن انواع محصولات سرد و ورق پوشش‌دار بود که به مقصد مشتریان ارسال شد.

حمزوی بیان کرد: در سال گذشته علاوه بر تحقق ۱۰۲ درصدی برنامه سال ۱۳۹۹ در حوزه حمل محصولات، با رشد ۳٫۵ درصدی حمل محصول نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸، رکورد جدیدی در حمل محصولات شرکت فولادمبارکه نیز رقم خورد.

وی در پایان ضمن تبریک به خانواده بزرگ گروه فولادمبارکه و همه ذی‌نفعان گفت: با همراهی حمیدرضا عظیمیان مدیریت عالی شرکت فولادمبارکه اصفهان و در سایه تلاش و همکاری تمامی کارکنان شاهد دستیابی به توفیق‌های جدید در این شرکت هستیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.