چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
رکورد تناژ تولید ورق اکسین شکسته شد
10 فروردین 1400 - 12:46
شناسه : 9433
مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان: مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: این شرکت توانست کشور را از واردات ورق‌های صنعت نفت و گاز بی‌نیاز کند و 90 درصد تولیدات خود را به محصولات با ارزش‌افزود بالا اختصاص دهد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان با اشاره به جهش تولید صورت گرفته در این شرکت در سال ۱۳۹۹ اظهار داشت: با تلاش کارکنان این شرکت برای نخستین‌بار با تولید ۷۳۵ هزار تن ورق فولادی عریض، شرکت فولاد اکسین به بالاترین میزان تولید طی ۱۰ ساله گذشته رسید.

وی افزود: در اسفندماه برای نخستین‌بار شرکت به سبد تولید عملکردی خود (performance test) دست یافت. این اتفاق یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شرکت فولاد اکسین است که باعث شد کشور از واردات فولادهای خاص مورد نیاز صنعت نفت و گاز بی‌نیاز شود.

شایان ذکر است که شرکت فولاد اکسین برای تولید ورق‌های فولادی آلیاژی و نفتی طراحی شده است و مطابق طراحی شرکت دانیلی ایتالیا (صاحب تکنولوژی) این شرکت می‌بایست ۹۰ درصد تولید خود را به ورق‌های با ارزش‌افزوده بالا(آلیاژی و نفتی) و ۱۰ درصد آن را به ورق‌های ساختمانی اختصاص دهد که متاسفانه در دهه نخست فعالیت این شرکت هیچ‌گاه نتوانست به سبد تولید طراحی شده دست پیدا کند و عمدتا این ترکیب برعکس بوده است. در اسفندماه سال ۱۳۹۹، شرکت فولاد اکسین برای نخستین‌بار توانست ۹۰ درصد از تولید خود را به محصولات با ارزش‌افزوده بالا اختصاص دهد و به تست عملکردی سبد تولید خود دست یابد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.