سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
رکورد تولید آهن اسفنجی و بومی سازی در سیرجان
22 آذر 1399 - 8:15
شناسه : 3112
مدیر عامل شرکت توسعه آهن و فولاد سیرجان امروز گفت: این کارخانه با تولید یک میلیون و ۹۵۰ هزار تن آهن اسفنجی رکورد تولید را شکست
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به دنیای معدن، محمد محیاپور گفت: این شرکت بزرگترین تولید کننده آهن اسفنجی برای تکمیل زنجیره فولاد کشور است و این میزان تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸ در صد افزایش تولید در آهن اسفنجی داشته است این تولید درمدت مشابه سال گذشته یک میلیون ۸۲۰ هزار تن بوده است.
وی افزود: آهن اسفنجی در این کارخانه مطابق با کیفیت استاندارد های جهانی تولید می شود و در سال جهش تولید ضمن موفقیت در ثبت رکورد تولید با بومی سازی قطعات هم توسط متخصصین داخلی صورت گرفته است.
آقای مهندس مهدی عتیقی معاون بهربرداری شرکت نیز گفت: استفاده از مهندسی بومی و انتخاب نخبگان کشوردر طرح های اجرایی موجب شد امسال ضمن افزایش ۸ درصدی تولید آهن اسفنجی نسبت به مدت مشابه سال قبل سرمایه گذاری خوبی انجام شود
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیون و ۹۵۱ هزار تن تولیذ آهن اسفنجی داشتیم و این تولید درمدت مشابه سال گذشته یک میلیون ۸۲۰ هزار تن بوده است.
مهندس محمد مکی آبادی معاون مهندسی و توسعه هم گفت: در سال جاری با اتکاء به طرح های ارائه شده توسط مهندسی جوان و بومی بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری طرح های توسعه را داشته باشیم.
مهندس حمزه ایزدی مدیر کارخانه های احیاء نیز اظهار داشت: شرکت توسعه آهن فولاد گل گهر توانست در دوران شیوع پاندمی کرونا، با رعایت تمامی ضوابط و دستورالعمل های بهداشتی این رکورد های ارزشمند را بر جای بگذارد و تحریم های ظالمانه هم موجب شد بدون هیچ کمکی از نیرو های خارجی و اتکاء به مهندسین داخلی ما به این قله پیشرفت برسیم.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.