سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 23 April , 2024 ساعت ×
رکورد تولید ماهانه آهن‌اسفنجی فولاد شادگان شکسته شد
05 اردیبهشت 1400 - 11:46
شناسه : 11103
مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان: مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان گفت: این شرکت پس از گذشت 14 ماه رکورد تولید ماهانه آهن‌اسفنجی را در فروردین ماه ۱۴۰۰ شکست.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد شادگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعید قاسم‌زاده مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان، اظهار داشت: با همت و پشتکار کارکنان شرکت صنعت فولاد شادگان توانستیم پس از گذشت ۱۴ ماه رکورد جدیدی در تولید ماهانه آهن‌اسفجی به ثبت برسانیم.

وی با بیان اینکه میزان تولید در فروردین ماه سال جاری به میزان ۷۴ هزار و ۶۲۰  تن رسیده است، افزود: دستیابی به این میزان تولید آهن‌اسفنجی نتیجه انجام تعمیرات سالیانه کیفی و تکیه بر توانایی کارکنان و متخصصان داخلی و بومی است.

مدیرعامل شرکت صنعت فولاد شادگان با اشاره به محدودیت‌هایی که به واسطه تحریم‌ها و شیوع ویروس کرونا ایجاد شده است، گفت: تلاش کردیم علی‌رغم وجود این محدودیت‌ها، در مسیر تولید پایدار گام برداریم. خدا را شاکریم که در طلیعه‌ سال ۱۴۰۰ که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، گام‌های استواری در راستای تحقق شعار سال برداریم.

قاسم‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: همه توانایی خود را برای افزایش تولید و خودکفایی به کار می‌گیریم و از هیچ تلاشی در این مسیر دریغ نخواهیم کرد. شایان ذکر است که رکورد پیشین تولید ماهانه آهن‌اسفنجی این شرکت در بهمن ماه سال ۱۳۹۷ به میزان ۶۹ هزار و ۹۱۷ تن بوده است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.