چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
رکورد جدید سیمیدکو در سنگ‌شکنی
04 تیر 1401 - 10:54
شناسه : 29438
مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، از کسب رکورد جدید تولید کارخانه سنگ‌شکنی این شرکت در خرداد ماه سال جاری خبر داد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی سیمیدکو
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، محمد مدنی‌فر مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد، ضمن اعلام رکوردشکنی در تولید کارخانه سنگ‌شکنی، اظهار داشت: تولید کارخانه سنگ‌شکنی سیمیدکو در خرداد ماه امسال به ۴۹۲ هزار و ۹۵ تن رسید و این مجتمع توانست رکورد بیشترین میزان تولید ماهانه خود را از زمان راه‌اندازی تاکنون جابه‌جا کند.

وی افزود: با همت و تلاش شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر مدیران و کارگران مجتمع صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) به ویژه حوزه بهره‌برداری و کارکنان سخت‌کوش کارخانه سنگ‌شکنی این شرکت، این میزان تولید در شرایطی به دست آمد که رکورد تولید قبلی کارخانه سنگ‌شکنی و خط انتقال سیمیدکو به میزان ۴۶۸ هزار و ۱۰۶ تن در ماه بود.
 
گفتنی است، کارخانه سنگ‌شکن سیمیدکو با ظرفیت تولید سالانه ۱۲ میلیون تن و خط انتقال هفت کیلومتری، یکی از منحصربه‌فردترین و بزرگ‌ترین کارخانه‌ها در نوع خود بوده است و همچنین تولیدکننده کنسانتره و گندله سنگ‌آهن هرکدام به ظرفیت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال واقع در منطقه معدنی سنگان شهرستان خواف استان خراسان رضوی و از شرکت‌های تابعه هلدینگ فولاد خوزستان است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.