چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
رکورد جدید فولادمبارکه در واحد نورد سرد
10 فروردین 1400 - 12:27
شناسه : 9428
در واپسین روزهای سال جهش تولید، جهادگران واحد نورد سرد موفق شدند رکورد متعددی را به ثبت برسانند. ثبت رکورد تولید سالانه 895 هزار تن در واحد اسیدشویی 1، تولید سالیانه 116 هزار تن محصول قلع اندود در واحد اسیدشویی 1، تولید یک میلیون و 390 هزار تن ورق در خط نورد تاندم و تولید سالیانه 137 هزار تن محصول قلع‌اندود در واحد نورد دو قفسه‌ای، حاصل تلاش این جهادگران است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، مرتضی اکبری رییس واحد اسیدشویی یک نورد سرد اظهار داشت: در واپسین روزهای سال ۱۳۹۹، جهادگران واحد اسیدشویی موفق به ثبت رکورد تولید سالیانه ۸۹۵ هزار تن شدند و با عبور از رکورد ۸۹۱ هزارتن سال ۱۳۹۷، این رکورد را ارتقا دادند.

وی افزود: همچنین در تولید سالیانه محصول قلع‌اندود در اسیدشویی یک با تولید ۱۱۶ هزار تن رکورد جدیدی به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی در سال ۱۳۹۸ به میزان ١١ هزار تن افزایش داشته است.

رییس واحد اسیدشویی یک نورد سرد گفت: این واحد در تولید محصول فروش در خط اسیدشویی یک با تولید ۹۱ هزار و ۷۵۰ تن رکورد جدیدی به ثبت رسید که نسبت به رکورد قبلی در سال ۱۳۹۸ به میزان ۴ هزار تن افزایش داشته است.

گفتنی است که ثبت رکورد محصولات قلع‌اندود و فروش با توجه به انتظارات مشتریان و میکس‌های ابعادی مورد انتظار بازار، کاری بسیار با ارزش است.

 137هزارتن محصول ورق قلع اندود در نورد دو قفسه‌ای

محمود رضا قرمزی رییس خطوط نورد فولادمبارکه گفت: در پی روند افزایشی تولید درخط نورد تاندم مداوم طی چندسال گذشته برای تحقق عملی «جهش تولید»؛ با تولید یک‌میلیون ۳۹۰ هزارتن ورق ضمن عبور از برنامه پیش‌بینی شده برای سال ۱۳۹۹، رکورد تولید سال ۱۳۹۸ به میزان یک میلیون ۳۷۰ هزارتن پشت‌سر گذاشته شد.

همچنین در واحد نورد دو قفسه‌ای، رکورد تولید سالیانه محصول قلع‌اندود به میزان ۱۳۷ هزار تن ایجاد شد که تولید این محصول را به میزان ۱۰ درصد نسبت به سال ۱۳۹۸ افزایش داد. وی دستیابی به این رکورد را در تلاش و همت پرسنل تولید و تعمیرات واحد و اقدامات برنامه‌ریزی شده و منسجم و پیگیری همه جانبه مدیریت ناحیه و بهبود قابل توجه در زمینه کاری برشمرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.