جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
رکورد ذوب بیلت یک فولاد خوزستان شکسته شد
25 تیر 1401 - 11:54
شناسه : 30382
مدیر بخش فولادسازی شرکت فولاد خوزستان گفت: رکورد تعداد ذوب در یک سکونس واحد بیلت یک با 20 ذوب در مدت زمان یک هزار و ۲۸۸ دقیقه‌، شکسته شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، محمد‌مهدی شریف‌شاذیله مدیر بخش فولادسازی شرکت فولاد خوزستان، اظهار داشت: شرکت فولاد خوزستان در حمله‌ سایبری در روز ۶ تیر ماه، مورد هجمه قرار گرفت و هدف دشمنان از این حمله، توقف تولید و ضربه زدن به اقتصاد کشور بود که در محاسبات خود، اراده‌ فولادین و اهتمام کارکنان فولاد خوزستان را نادیده گرفته بود. درست جایی که با تلاش شبانه‌روزی کارکنان، خط تولید در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی شد. همدلی و همراهی واحدهای مختلف پیشتیبانی در کنار تعهد و تخصص کارکنان فولادسازی، گرمابخش خط تولید فولاد شد.

وی افزود: کارکنان بخش فولادسازی تلاش کردند که تمرکز تولید را در واحد بیلت یک قرار دهند و خوشبختانه رکورد تعداد ذوب در یک سکونس واحد بیلت یک با بیست ذوب در مدت زمان یک هزار و ۲۸۸ دقیقه‌، شکسته شد.

مدیر بخش فولادسازی شرکت فولاد خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: کارکنان این شرکت همواره به تولید پایدار و مستمر متعهد هستند و از حمایت‌های همه‌جانبه‌ مدیرعامل شرکت، معاون بهره‌برداری و کارکنان واحدهای پشتیبانی که همراه کارکنان فولادسازی نسبت به عادی‌سازی خط تولید تلاش کردند، تشکر ویژه به عمل می‌آوریم.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.