سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
تولید ماهانه گندله فولاد سنگان شکسته شد
06 اردیبهشت 1400 - 14:42
شناسه : 11215
مدیرعامل فولادسنگان مطرح کرد؛ مدیرعامل فولادسنگان گفت: شرکت فولادسنگان، زیرمجموعه گروه فولادمبارکه توانست در فروردین ماه سال گذشته با تولید ۴۲۲ هزار و ۶۶۹ تن گندله سنگ‌آهن، به رکورد جدیدی دست پیدا کند.
ارسال توسط : منبع : ایلنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علی امرایی مدیرعامل شرکت فولادسنگان با اشاره به تولید ۴۲۲ هزار و ۶۶۹ تن گندله سنگ‌آهن در این شرکت طی ماه گذشته، اظهار داشت: شرکت صنایع معدنی فولادسنگان به عنوان زیرمجموعه گروه فولادمبارکه موفق شد پس از ثبت رکوردهای پی در پی در سال جهش تولید، در فروردین ماه امسال با وجود تعطیلی در ایام نوروز و موج چهارم شیوع ویروس کرونا، به بالاترین رکورد ماهانه تولید گندله سنگ‌آهن دست پیدا کند تا از این طریق، عزم خود را برای عمل به شعار سال جزم کرده باشد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در سال گذشته با تولید سه میلیون و ۳۰۴ هزار و ۱۲۴ تن گندله سنگ‌آهن موفق به ثبت رکورد تولید سالیانه شد، افزود: علی‌رغم تمام موانع موجود اعم از کمبود کنسانتره سنگ‌آهن و محدودیت‌های برق و گاز، توانستیم به رشد قابل توجه ۱۳۰ درصدی تولید گندله سنگ‌آهن در سال ۱۳۹۹ نسبت به مدت مشابه در سال ۱۳۹۸ دست یابیم تا سهم مهمی در رشد ۶.۵ درصدی تولید گندله سنگ‌آهن به عنوان دومین قطب تولید در شرق کشور، ایفا کنیم.

مدیرعامل شرکت فولادسنگان با اشاره به ارسال روزانه بیش از ۱۰ هزار تن گندله سنگ‌آهن به عنوان ماده اولیه پایدار به شرکت فولادمبارکه، گفت: برنامه‌ریزی منسجم و ضابطه‌مند در شرکت فولادسنگان باعث شد تا تامین بخشی از گندله سنگ‌آهن مورد نیاز فولادمبارکه تامین شود و در رسیدن به اهداف تولیدی که محور اصلی شعارهای سال‌های گذشته است، نائل شویم.

امرایی با تاکید بر کیفیت مطلوب تولیدات گندله سنگ‌آهن فولاد سنگان اظهار کرد: با بهینه‌سازی خطوط تولید و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات، علاوه بر رشد کمی و کیفی محصولات تولیدی این شرکت متناسب با استانداردهای شرکت فولادمبارکه است.

وی با اشاره به تاسیس کارخانه کنسانتره‌سازی با ظرفیت پنج میلیون تن در خرداد ماه سال گذشته، ادامه داد: در راستای جلوگیری از خام‌‍فروشی و جایگزینی معدن به جای نفت (هماهنگ با گام دوم انقلاب)، این شرکت با حمایت کامل شرکت فولادمبارکه، بزرگ‌ترین کارخانه تولید کنسانتره سنگ‌آهن را در شرق کشور احداث نمودیم.

مدیرعامل فولاد سنگان به اهتمام شرکت فولادسنگان در ایفای مسئولیت‌های اجتماعی در استان خراسان رضوی اشاره‌ای کرد و گفت: این شرکت در سال گذشته رتبه برتر در زمینه بهره‌وری را در میان صد شرکت صنعتی کشور به دست آورد و برای حفظ محیط‌زیست و تامین آب پایدار درصدد است تا از پساب فاضلاب شهرهای اطراف خواف استفاده کند.

شایان ذکر است که شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان با هدف تولید پایداربخشی از گندله سنگ‌آهن مورد نیاز شرکت فولادمبارکه اصفهان در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد و در حال حاضر واحد گندله‌سازی این شرکت با ظرفیت اسمی پنج میلیون تن و نیز با راه‌اندازی کارخانه کنسانتره‌سازی با ظرفیت مشابه واحد گندله‌سازی، درصدد تحقق اهداف تولیدی این شرکت است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.