چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
ریزش شاخص بورس
24 آبان 1400 - 14:01
شناسه : 20548
براساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص کل بورس در معاملات امروز به مرور کاهش یافت؛ به طوری که کار خود را از یک میلیون و ۴۴۲ هزار واحد آغاز کرد و در رقم یک میلیون و ۴۱۶ هزار واحد به پایان برد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۲۶ هزار و ۱۷۴ واحد کاهش رقم یک میلیون و ۴۱۶ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۴۱۱۴ واحد کاهش یافت و به رقم ۳۸۴ هزار و ۸۸۵ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۵۱۰ هزار معامله به ارزش ۴۱ هزار و ۳۰۹ میلیارد ریال انجام دادند.

فولادمبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، صنعتی و معدنی چادرملو و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بورس اوراق بهادار تهران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس ایران هم ۲۴۲ واحد کاهش یافت و تا رقم ۲۰ هزار و ۲۸۷ واحد نزول کرد. معامله‌گران این بازار ۲۳۶ هزار معامله به ارزش ۶۸۵ هزار و ۲۲۲ میلیارد ریال انجام دادند.

پلیمر آریاساسول،‌پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، فرابورس ایران و فولاد هرمزگان جنوب نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل صنعتی مینو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.