پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
ریزش شاخص کل بورس
14 شهریور 1401 - 14:41
شناسه : 31532
شاخص کل بازار بورس پس از پایان معاملات امروز دوشنبه 14 شهریور ماه، 127 واحد کاهش یافت و به عدد یک میلیون 426 هزار واحد رسید.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبار فلزات، شاخص کل بورس امروز با ۱۲۶ واحد کاهش، در رقم یک میلیون و ۴۲۶ هزار ایستاد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن، یک هزار و ۴۴۹ واحد افزایش یافت و رقم ۴۱۰ هزار و ۳۷۵ واحد را ثبت کرد. در این بازار، ۲۵۱ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۹۲۷ میلیارد ریال انجام شد.

مخابرات ایران و شرکت ارتباطات سیار ایران نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی پردیس، معدنی و صنعتی گلگهر، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی چادرملو و توسعه معادن و فلزات نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس توانست ۱۷ واحد افزایش یابد و رقم ۱۹ هزار و ۱۹۵ واحد را ثبت کند. در این بازار، ۱۹۷ هزار معامله انجام شد که یک هزار و ۴۳۶ میلیارد ریال ارزش داشت.

بیمه پاسارگاد، سنگ آهن گوهرزمین و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پتروشیمی زاگرس، اعتباری ملل، پویازرکان آق دره و آهن و فولاد غدیر ایرانیان نسبت به سایر نمادها، بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

انتهای پیام//

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.