سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ریزش یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحدی شاخص بورس
26 مهر 1400 - 14:02
شناسه : 19278
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت؛ به طوری که شاخص کل بورس در ساعات میانی معاملات روندی کاهشی داشت و تا یک میلیون و ۴۳۰ هزار واحد نیز کاهش یافت، اما در ساعات پایانی معاملات روندی صعودی به خود گرفت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات،‌ شاخص کل بورس امروز با ۸۵۳ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۴۳۶ هزار واحد ایستاد. این در حالی است که شاخص کل در معیار هم‌وزن با ۴۳۴۷ واحد کاهش رقم ۳۹۳ هزار و ۹۶۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۵۱۰ هزار معامله به ارزش ۵۵ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال انجام دادند.

۱۷۰ نماد بورسی مثبت و ۲۱۶ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها ملی صنایع مس ایران، پتروشیمی شازند،‌ معدنی و صنعتی چادرملو، پتروشیمی خارک، پتروشیمی جم، توسعه معادن و فلزات و پتروشیمی فناوران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران امروز نیز کاهشی بود و با ۱۰۷ واحد نزول در رقم ۲۰ هزار و ۳۰۶ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۳۳۲ هزار معامله به ارزش ۴۷۱ هزار و ۴۳۵ میلیارد ریال انجام دادند.

گفتنی است، به طور کلی ۱۰۱ نماد فرابورس مثبت و ۱۷۷ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول و سنگ‌آهن گوهرزمین نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل فرابورس ایران، مجتمع جهان فولاد سیرجان، تولید نیروی برق دماوند و بانک دی نسبت به سایر نمادها شرایط نامساعدی را برای بورس به ارمغان آوردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.