سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ریزش ۱۸ هزار واحدی شاخص بورس
08 آبان 1400 - 13:43
شناسه : 19824
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه هفته را با چراغ قرمز آغاز کرد، به طوری که شاخص کل بورس بیش از ۱۸ هزار واحد کاهش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۱۸ هزار و ۲۲۶ واحد نزول تا رقم یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحد کاهش یافت. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم با ۶۰۴۳ واحد کاهش رقم ۳۷۰ هزار و ۴۲۶ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۵۳۵ هزار معامله به ارزش ۳۶ هزار و ۱۸۶ میلیارد ریال انجام دادند.

در معاملات این بازار ۶۶ نماد مثبت و ۳۱۴ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها ملی صنایع مس ایران، فولادمبارکه اصفهان، پتروشیمی پردیس، گسترش نفت و گاز پارسیان، سرمایه‌گذاری غدیر، پالایش نفت تهران و پالایش نفت بندرعباس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران نیز ۱۹۹ واحد کاهش یافت و به رقم ۱۹ هزار و ۶۰۸ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۳۵۹ هزار معامله به ارزش ۳۸ هزار و ۶۱۱ میلیارد ریال انجام دادند.

۹۹ نماد فرابورسی مثبت و ۱۵۹ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی زاگرس، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب، پالایش نفت لاوان و پلیمر آریاساسول نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را برای فرابورس به ارمغان آوردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.