سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ریل ذوب‌آهن اصفهان غرورآفرین است
17 فروردین 1400 - 10:23
شناسه : 9881
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان: مدیرعامل و معاونان شرکت ذوب‌آهن اصفهان به تاریخ ۱۶ فروردین ماه سال جاری، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر اصفهان دیدار و گفتگو کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، آیت‌الله یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان در جمع مدیران شرکت ذوب‌آهن اصفهان، اظهار داشت: با توجه به همزمانی اعیاد شعبانیه با سال جدید و نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها، انتظار این است که در راستای بهره کامل از ظرفیت‌های تولیدی شرکت ذوب‌آهن اصفهان، تدابیر لازم از سوی دولت به عنوان متولی، اندیشیده شود.

وی افزود: تولید ریل توسط این مجتمع عظیم صنعتی، نه تنها اقدام خوب و ارزنده‌ای به شمار می‌رود، بلکه درج عنوان ساخت ایران بر روی  این محصولات، بسیار غرورآفرین است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، مانع‌تراشی بر سر صادرات را از جمله موانع پیش روی تولیدکنندگان دانست و گفت: نباید گرانی کالاها را حاصل صادرات آن‌ها دانست؛ چراکه دستیابی به بازارهای صادراتی به سختی انجام می‌شود و مانع‌‌‌تراشی در برابر صادرات، زمینه از دست رفتن این بازارها را به وجود می‌آورد. علاوه بر این، سیاست‌های بازاریابی کشور نیز در حوزه صادرات، نیاز به بازنگری اساسی دارد.

طباطبایی‌نژاد، ضمن قدردانی از مدیریت ذوب‌آهن اصفهان به علت موفقیت در کاهش مشکلات این شرکت و دستیابی به موفقیت‌ها متعدد در سال ۱۳۹۹، بیان کرد: نقش ذوب‌آهن در اقتصاد، توسعه صنعت و اشتغال‌زایی بسیار مهم است و این صنایع مادر، باید همیشه رونق داشته باشند؛ چراکه شکوفایی صنعت کشور به این صنایع وابسته است.

منصور یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت در سال ۱۳۹۹، اذعان داشت: در سال گذشته با وجود مشکلات مختلف از جمله عدم دسترسی به مواد اولیه و شیوع ویروس کرونا، این شرکت به لحاظ کیفی ضمن تحقق رونق تولید، محصولات جدید و مهمی به سبد محصولات تولیدی اضافه کرد که تولید ۵۰ هزار تن ریل با بهره‌گیری از توان داخلی شامل ۳۰۰ کیلومتر خط آهن تمام ایرانی، به عنوان سرآمد این فرایند شناخته می‌شود.

وی در پایان با اشاره به اقدامات ذوب‌آهن اصفهان در راستای کاهش مصرف آب، خاطرنشان کرد: امیدواریم در سال جاری با همت پولادمردان ذوب‌آهن اصفهان و همچنین پشتیبانی لازم از امر تولید، شاهد رشد کمی و کیفی تولیدات این شرکت باشیم.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.