چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
زندگی بخشی به نام ذوب‌آهن
13 شهریور 1400 - 10:44
شناسه : 17112
همزمان با اقدامات همه‌جانبه و پیشگیرانه مبارزه با ویروس کرونا در ذوب‌آهن اصفهان، بسیجیان این شرکت نیز در یک حرکت ارزشمند، نسبت به تهیه کپسول‌های اکسیژن پزشکی رایگان با عنوان «نذر نفس» جهت کمک به بیماران کرونایی اقدام نمودند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سرهنگ مختاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ذوب‌آهن اصفهان ضمن بازدید از محل نگهداری کپسول‌های اکسیژن پزشکی، با اشاره به اهمیت این حرکت انسان دوستانه، اظهار داشت: خوشبختانه ذوب‌آهن اصفهان به عنوان خط اول جبهه صنعت تاکنون، در خصوص مبارزه با ویروس کرونا، اقدامات گسترده پیشگیری و درمان را در سطح شرکت و منطقه با اهتمام و جدیت ویژه‌ای دنبال کرده است.

وی افزود: هم‌اکنون با مساعدت مدیرعامل این شرکت به ویژه مدیریت انرژی و بهینه‌سازی سوخت، کپسول اکسیژن پزشکی تهیه و در صورت نیاز به صورت رایگان در اختیار بیماران کرونایی نیازمند به اکسیژن قرار می‌گیرد. علاوه بر این در طرح نذر نفس امکان افزایش بیشتر این تعداد کپسول‌ها نیز وجود دارد.

امکان افزایش ظرفیت اکسیژن در ذوب‌آهن

نقدی‌پور مسئول کانون بسیج مهندسان صنعت شهرستان لنجان، گفت: با توجه به مشکلات مالی تعدادی از بیماران کرونایی در تامین کپسول اکسیژن پزشکی، با مساعدت مدیریت‌های حراست، انرژی و بهینه‌سازی سوخت ذوب‌آهن اصفهان و همکاری حوزه‌های مقاومت، شهید تندگویان و امام علی(ع) شهرستان لنجان، هم‌اکنون امکان استفاده رایگان از این امکان فراهم شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت حمل و چگونگی استفاده از این کپسول‌ها، علاوه بر تهیه «بروشور» ایمنی و توضیحات، یکی از کارشناسان مدیریت انرژی و بهینه‌سازی سوخت شرکت نیز برای راهنمایی‌های لازم، در محل حضور دارد. در همین راستا با هماهنگی‌های انجام شده پس از تامین نیاز کارخانه، ظرفیت شارژ روزانه تعداد ۱۵۰ کپسول اکسیژن در این شرکت وجود خواهد داشت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.