جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
ساخت تصفیه‌خانه ۴۰ هزار مترمکعبی اقدامی ماندگار است
25 اسفند 1400 - 16:54
شناسه : 25845
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در آیین کلنگ‌زنی و ‌آغاز پروژه «تکمیل شبکه جمع‌آوری فاضلاب و احداث تصفیه‌خانه پساب نیشابور» گفت: فولاد خراسان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی همه توان‌ خود را برای نیشابور، فیروزه و زبرخان به کار گرفته است.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، کسری غفوری مدیرعامل فولاد خراسان در آیین آغاز پروژه تکمیل شبکه فاضلاب شهر نیشابور و احداث تصفیه‌خانه پساب شهری با بیان اینکه شرکت یک شهروند حقوقی مسئولیت‌پذیر در کنار مردم و مسئولان نیشابور است، اظهار داشت: با حمایت وزارت تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و‌عشایر این پروژه کم نظیر را اجرا خواهیم کرد.

وی افزود: برای ایفای مسئولیت اجتماعی خود از همه ظرفیت‌ها استفاده کرده‌ایم و همان‌طور که با همت همکاران پرتلاش‌ مجموعه در حوزه تولید فولاد کشور پویایی و درخشش مجتمع را حفظ کرده‌ و ارتقا داده‌ایم، در زمینه مسئولیت اجتماعی خود نیز با تمام توان در کنار مردم و مسئولان نیشابور هستیم.

مدیرعامل فولاد خراسان، گفت: احداث تصفیه‌خانه ۴۰ هزار متر مکعبی و تکمیل شبکه جمع‌آوری پساب نیشابور، در زمینه صیانت از ذخایر آبی دشت نیشابور اقدام ماندگاری خواهد بود و در طول زمان پیش‌بینی شده برای اجرا و بهره‌برداری تجاری از آن، علاوه بر ایجاد یک هزار و ۳۰۰ نفر شغل، میلیون‌ها متر مکعب آب صرفه‌جویی شده و برداشت از منابع زیرزمینی به میزان قابل توجهی کاهش خواهد یافت.

غفوری بیان کرد: در حال حاضر برداشت آب برای تولید فولاد از منابع زیرزمینی دشت نیشابور صفر شده است و با اجرای این پروژه، سایر صنایع و بهره‌برداران نیز از بازچرخانی آب در یک سیکل دوستدار محیط زیست منتفع خواهند شد و علاوه بر آن، شهروندان نیشابوری نیز از شبکه فاصلاب مدرن شهری بهره‌مند می‌شوند.

وی در پایان از حمایت نمایندگان نیشابور درمجلس، فرماندار، شرکت آب‌و‌فاضلاب استان و شهرستان، مدیران حاکمیتی و اداری شهر برای نقش‌آفرینی در شروع به اجرای این پروژه صمیمانه قدردانی کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.