جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
سازمان حفاظت از محیط‌زیست استان حامی فولادخوزستان است
25 مرداد 1400 - 9:24
شناسه : 16212
قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در امور بهداشت و سلامت کارکنان روز یکشنبه 24 مرداد ماه با حضور در دفتر مدیرکل حفاظت از محیط‌زیست استان خوزستان با محمد جواد اشرفی مدیر کل و سیروس کریمی معاون فنی این سازمان دیدار کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان در امور بهداشت و سلامت کارکنان ابتدای جلسه گزارشی از وضعیت پیگیری پروژه‌های مهم زیست‌محیطی در این شرکت ارائه کرد و اظهار داشت: از آنجایی که سلامت کارکنان و مردم خط قرمز شرکت فولاد خوزستان است، در همه سال‌ها به خصوص طی دوره‌های اخیر مدیریت ارشد این شرکت اهتمام ویژه‌ای به اتمام  پروژه‌های مهم زیست‌محیطی دارد.

وی با اشاره به محدودیت‌های بی‌سابقه برق و خسارات جبران‌ناپذیر آن به شرکت فولاد خوزستان، افزود: انتظار ما این است که همه مجموعه‌هایی که وظیفه حمایت از تولید در سال پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را دارند؛ به یاری صنعت و اشتغال و فعالیت‌های مولد بیایند.

حمایت سازمان محیط‌زیست استان از شرکت فولاد خوزستان

محمدجواد اشرفی مدیرکل دفتر حفاظت از محیط‌زیست استان خوزستان در ادامه با اشاره به اهتمام این اداره کل به حفظ سلامتی مردم در کنار حفظ رونق تولید، گفت: فعالیت‌های شرکت فولاد خوزستان در زمینه حفظ محیط‌زیست شتاب قابل‌توجهی یافته است و ما نیز ضمن نظارت بر حفظ الزامات زیست‌محیطی، با همه توان از فولاد خوزستان حمایت کرده و در کنار آن هستیم.

همچنین در پایان این دیدار، کریم سرخی رییس محیط‌زیست شرکت فولاد خوزستان نیز گزارشی از برخی پروژه‌های ویژه زیست‌محیطی شرکت ارائه کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.