جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
سایه موانع تولید بر سر صنعت
16 تیر 1400 - 13:50
شناسه : 14821
مدیرعام فولاد هرمزگان در حاشیه همایش حاتم گفت: از دولت خواستاریم تا در حوزه صنعت و رفع موانع تولید شرکت‌ها و صنایع را حمایت کند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد هرمزگان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، عطاالله معروفخانی مدیرعامل فولاد هرمزگان ضمن ابراز تاسف از قطعی‌های برق در روزهای اخیر مهمترین مانع تولید را کمبود انرژی دانست و اظهار داشت: متاسفانه صنایع کشور در فصول گرم با کمبود برق و در فصول سرد با کمبود گاز مواجه هستند.

وی به دستور مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید ملی اشاره کرد و افزود: معظم له فرمودند اقتدار و آبروی کشور در «خودکفایی» است و لذا باید نیازهای مهم کشور را خودمان تولید و تامین کنیم،. در حالی که این کمبود انرژی مانعی بر سر راه تامین نیازهای مهم کشور است.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با بیان اینکه راه حل تامین کمبود انرژی پاک کردن صورت مساله، قطع برق و گاز صنایع نیست، بیان کرد: این اخلال در تامین انرژی، کاهش تولید در یک زنجیره را در پی دارد. لذا ضرر و زیان کاهش تولید در صنایع مادری همچون فولاد دامن بسیاری از صنایع پایین‌دستی را خواهد گرفت و مشکلات جدیدی را برای کشور ایجاد می‌کند.

معروفخانی در پایان ابراز امیدواری کرد که در آینده با برنامه‌ریزی و اقدامات صحیح این مانع اصلی تولید از سر راه صنایع برداشته شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.