چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سایه کمبود برق آسمان کارخانه‌های فولاد را سیاه کرد
21 تیر 1400 - 10:44
شناسه : 14998
نایب رییس اتحادیه آهن‌فروشان اهواز با اشاره به تاثیر کمبود برق بر کاهش تولید و افزایش قیمت آهن گفت: کمبود برق باعث شده است که کارخانه‌های تولید فولاد نتوانند به صورت تمام وقت کار کنند، زیرا این کارخانه‌ها، بیشترین مصرف برق را دارند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، رضا نادری نایب رییس اتحادیه آهن‌فروشان اهواز در خصوص آخرین وضعیت بازار آهن، اظهار داشت: قیمت میلگرد از ۱۷ تیرماه تاکنون هر کیلوگرم یک هزار تومان افزایش داشته است و این رشد قیمت، متاثر از افزایش قیمت نفت و حامل‌های انرژی در سطح جهانی است.

وی افزود: علاوه بر افزایش جهانی قیمت حامل‌های انرژی، کمبود برق باعث شده است که کارخانه‌های تولید فولاد نتوانند به صورت تمام وقت کار کنند، زیرا این کارخانه‌ها، بیشترین مصرف برق را دارند.

نایب رییس اتحادیه آهن‌فروشان اهواز با اشاره به قیمت میلگرد در بازار، گفت: قیمت آهن نسبت به هفته گذشته تاکنون با افزایش یک هزار و ۴۰۰ تومانی روبه‌رو و به کیلویی ۱۷ هزار تومان رسیده است.

نادری بیان کرد: از سوی دیگر قیمت مواد اولیه ذوب به دلیل کاهش تقاضای کارخانه‌ها که متاثر از محدودیت برق است، با کاهش روبه‌رو شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشخص نیست روند کنونی بازار آهن تا چه زمانی ادامه دارد، اما به زودی قیمت آهن افزایشی خواهد بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.