سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ستاد استانی مدیریت کرونا از مدیرعامل فولاد خوزستان تقدیر کرد
15 آذر 1400 - 11:53
شناسه : 21411
استاندار ویژه خوزستان و دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا روز شنبه ۱۳ آذرماه ۱۴۰۰ در نودمین نشست ستاد استانی مدیریت کرونا از اقدامات ارزشمند شرکت فولاد خوزستان تقدیر به عمل آوردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد خوزستان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، در نودمین نشست ستاد استانی مدیریت کرونا صادق خلیلیان استاندار ویژه و رییس ستاد استانی مدیریت کرونا و فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز و دبیر ستاد استانی مدیریت کرونا با اهدای دو لوح تقدیر خطاب به امین ابراهیمی مدیرعامل و علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی از اقدامات ارزشمند شرکت فولاد خوزستان در زمینه کنترل ویروس کرونا و نیز حمایت‌های بی‌دریغ از مجموعه بهداشت و درمان استان، در پیک‌های مختلف این پاندمی و تلاش برای حفظ سلامت مردم شریف خوزستان قدردانی کردند.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است که دوران مبارزه با بیماری کرونا یکی از دوره‌های طلایی خدمت به مردم عزیز کشور است که بسیاری از سازمان‌های مختلف، همپای مدافعان سلامت در این ایام خوش درخشیدند و در پاسداری از سلامت مردم و جامعه اقدامات قابل توجهی انجام دادند. بدینوسیله از همکاری بی‌شائبه جنابعالی که با اهدای تجهیزات به بیمارستان‌ها و کمک به واکسیناسیون عمومی و مدیریت بیماری کرونا سهم بسزایی داشته‌اید، تقدیر و تشکر به عمل می‌آید.

گفتنی است، علیرضا مخبر دزفولی قائم مقام مدیرعامل در امور ستادی و مسئولیت‌های اجتماعی به نمایندگی از مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان این لوح‌ها را دریافت کرد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.