سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
ستون توسعه
09 تیر 1400 - 10:58
شناسه : 14568
درخصوص تولید محصولات باکیفیت ذوب‌آهن؛ بیست و سومین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان شیراز با حضور احمد خرم رییس سازمان مهندسی ساختمان کشور و محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس از هشتم تیرماه آغاز به کار کرد، در این راستا شرکت ذوب‌آهن اصفهان به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مقاطع ساختمانی کشور با برپایی غرفه‌ایی در این نمایشگاه محصولات خود نظیر انواع تیرآهن و تیرآهن‌های بال پهن، ورق‌سازه‌های فولادی و میلگرد‌های مقاوم در مقابل زلزله دستاوردهای خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، احمد خرم وزیر اسبق راه و ترابری ایران ضمن بازدید و حضور در غرفه ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: این شرکت به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده مقاطع ساختمانی در کشور با تولید محصولات با کیفیت به ساخت‌وساز ساختمان‌ها خدمت بزرگی کرده است.

وی افزود: محصولات ذوب‌آهن از گذشته زبانزد خاص و عام بوده است و این مهم یکی از فاکتورهای اصلی برای تولید محصولات فولادی باکیفیت به شمار می‌آید. لذا در صورتی که مسئولان در بخش مسکن سرمایه‌گذاری کنند، بخش مهمی از مشکلات کشور حل خواهد شد.

تولید محصولات باکیفیت رسالت مهم تولیدکننده

محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس با اشاره به اینکه یکی از جلوه‌های شهرنشینی ساختمان‌های باکیفیت و سطح بالا است، گفت: در حوزه ساختمان سه بخش اصلی شامل تولیدکنندگان، سازندگان و مصرف‌کنندگان فعالیت می‌کنند که با تعامل بین این سه می‌توان شاهد پیشرفت در صنعت ساختمان باشیم.

وی ادامه داد: تولید محصولات باکیفیت از رسالت‌های مهم تولیدکنندگان محسوب می‌شود. لذا شرکت ذوب‌آهن اصفهان توانست در این مسیر سرآمد باشد و می‌تواند با انتقال دانش خود به دیگر صنایع فولادی این مهم را تسری دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در پایان با اشاره به محصولات مرتبط ذوب‌آهن در خصوص ساختمان‌های بلند مرتبه، خاطرنشان کرد: شرکت‌های بزرگ تولیدی نظیر ذوب‌آهن با تحقیق و توسعه می‌توانند نیازهای بازار را شناسایی و با تامین این نیازها سهم خود را از آن افزایش دهند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.