جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری ایمیدرو در بخش آموزش، پژوهش و فناوری
23 بهمن 1401 - 15:53
شناسه : 33401
مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: این سازمان در بخش آموزش، پژوهش و فناوری طی 10 ماهه امسال، 753 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، غلامرضا ملاطاهری به مناسبت دهه مبارکه فجر با بیان این مطلب، عنوان کرد: مدیریت آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو از ابتدای فروردین تا پایان دی ماه امسال، ۱۹ قرارداد طرح پژوهشی کاربردی را با دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی کشور منعقد کرده است.

وی ادامه داد: این پژوهش‌ها در حوزه‌هایی نظیر اکتشاف منابع عمیق سنگ‌آهن، «طراحی نظام مدیریت توسعه فناوری و نوآوری، ارزیابی ریسک محیط زیست با تمرکز بر فلزات سنگین در معادن زغال‌سنگ، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر، گوهرشناسی و… است.

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو با اشاره به اقدامات این سازمان در بخش آموزش طی ۱۰ ماهه امسال، اظهار داشت: ایمیدرو در بخش آموزش و توسعه یادگیری بخش خصوصی، ۷۷۰ ساعت و ۲۸ هزار و ۳۳۰ نفرساعت دوره با حضور ۲۲۰ شرکت کننده برگزار کرد.

ملاطاهری خاطرنشان کرد: این سازمان برای کارکنان ستادی نیز ۲۲۵ دوره با مدت زمان ۳۰۶ ساعت و ۱۵۰ هزار و ۵۵۴ نفرساعت برگزار کرد.

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح اصلاح مدل فرایند ارزیابی جایزه بهره‌وری

وی با اشاره به جزئیات اقدامات ۱۰ ماهه ۱۴۰۱ ایمیدرو در بخش بهره‌وری، تاکید کرد: مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این بخش شامل انجام طرح تدوین شاخص‌های بهره‌وری و شناسایی الگوی مناسب تحلیل شاخص‌ها، ارزیابی شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی براساس مدل بهره‌وری ایمیدرو (۴۰ شرکت) و برگزاری همایش جایزه بهره‌وری در تاریخ پنجم بهمن ماه است.

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو خاطرنشان کرد: اجرای دهمین دوره فرایند ارزیابی بهره‌وری بر اساس ویرایش ۱۴۰۱ مدل بهره‌وری ایمیدرو، تدوین برنامه‌های ارتقای بهره‌وری ایمیدرو و شرکت‌های تابعه در سال ۱۴۰۲ و دریافت تاییدیه وزارت صمت و سازمان ملی بهره‌‎وری ایران و نیز انجام طرح اصلاح مدل فرایند ارزیابی جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی با پیشرفت ۶۰ درصدی، بخش دیگری از فعالیت‌های انجام شده در حوزه بهره‌وری است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.