چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری در ۲ واحد فراوری معدنی همدان
09 آذر 1400 - 12:52
شناسه : 21154
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در جلسه بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری و اثربخش استان از آغاز ۲ طرح فراوری معدنی در استان خبر داد و گفت: زمین و امکانات مورد نیاز در اختیار مجریان این طرح‌ها قرار می‌گیرد.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ظاهر پورمجاهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان در جلسه بررسی طرح‌های سرمایه‌گذاری و اثربخش استان، اظهار داشت: طرح فراوری سیلیس با سرمایه‌گذاری ارزی و ریالی ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز به پنج هکتار زمین دارد که اراضی موجود در منطقه ویژه اقتصادی جهان‌آباد و یا شهرک صنعتی ویان به مجری طرح پیشنهاد شد.

وی افزود: دومین طرح نیز در زمینه تولید کنسانتره سنگ‌آهن است که نیازمند ۵۰ هکتار زمین بود که مقرر شد از اراضی منابع طبیعی استان به شرط تناسب با طرح آمایش سرزمینی تامین شود. این طرح با ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری اولیه در سه فاز اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان با تاکید بر گام بزرگ استان برای جلوگیری از خام فروشی معادن، گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی و دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز آمادگی واگذاری انشعاب و تامین انرژی لازم این صنایع معدنی را دارند.

پورمجاهد در پایان با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۱۰ طرح اثربخش در حوزه تولید و اشتغال در سطح استان همدان در حال اجراست، خاطرنشان کرد: حمایت از این واحدها جزو اولویت‌های جدی استان است. لذا پیشرفت این واحدها به طور مستمر توسط دفتر جذب سرمایه‌گذاری استانداری همدان رصد و مشکلات و موانع آن‌ها با کمک دستگاه‌های اجرایی رسیدگی می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.