پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری مجتمع فولاد خراسان در پروژه پساب نیشابور
08 خرداد 1401 - 14:22
شناسه : 28485
مجتمع فولاد خراسان در راستای اجرای قرارداد سرمایه‌گذاری در پروژه پساب شهر نیشابور، با برگزاری مناقصه، مشاور این پروژه را از میان شرکت‌های معتبر و دارای گرید یک از سازمان برنامه و بودجه کشور انتخاب کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی فولاد خراسان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، حمیدرضا اسحاقیان معاون طرح و توسعه شرکت فولاد خراسان، اظهار داشت: شرکت مشاور پدید آب سپاهان، پس از طی فرایند انتخاب مشاور برابر آیین‌نامه‌ خرید خدمات مشاوره مصوب هییت وزیران انتخاب و در اردیبشهت ماه سال جاری، قرارداد انجام پروژه پساب صنعتی نیشابور به آن ابلاغ شد.

وی افزود: شرکت مشاور در این پروژه انجام خدمات مهندسی، نقشه‌برداری، طراحی و تهیه اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار را به عهده دارد. همچنین مشاور منتخب با حضور تیم مهندسی مشاور در مجتمع فولاد خراسان، اوایل خرداد ماه ۱۴۰۱ و بازدید از محل احداث تصفیه‌خانه شهر و برگزاری اولین جلسه مشترک با حضور شرکت آب و فاضلاب نیشابور و مجتمع فولاد خراسان، برنامه زمان‌بندی خود را ارائه خواهد داد.

معاون طرح و توسعه فولاد خراسان عنوان کرد: شرکت مشاور در حال طراحی و تهیه نقشه‌های اجرایی پروژه است که امیدوار هستیم با تهیه مدارک فنی و اسناد مناقصه، هرچه زودتر نسبت به انتخاب پیمانکار اجرایی پروژه از طریق مناقصه اقدام شود.

اقبالی، سرپرست مدیریت مهندسی مجتمع فولاد خراسان نیز مطرح کرد: این پروژه بزرگ، دارای سه بخش شامل شبکه جمع‌آوری فاضلاب سطح شهر به طول حدود ۲۸۰ کیلومتر و ۵۰ هزار فقره نصب انشعاب، تصفیه‌خانه فاضلاب با ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب در شبانه‌روز در جنوب شهر نیشابور و همچنین خط انتقال از محل تصفیه‌خانه به محل مجتمع فولاد خراسان است. مشاور در طول اجرای پروژه، نظارت عالی و کارگاهی را به عهده خواهد داشت.

پروژه تصفیه پساب که در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی فولاد خراسان، با حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری اجرا خواهد شد، بزرگ‌ترین طرح فولاد خراسان است که با اجرای آن شبکه فاضلاب خانگی شهروندان نیشابوری تکمیل می‌شود و با ایجاد تصفیه‌خانه مدرن و‌ بازچرخانی آب در صنایع، کشاورزی و سایر مصارف، روزانه از هدر رفت ۴۰ هزارمتر مکعب آب در نیشابور پیشگیری و از آن استفاده بهینه خواهد شد.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.