سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری یک‌هزار و ۱۸۰ میلیارد ریالی در معادن استان مرکزی
18 بهمن 1399 - 15:19
شناسه : 6534
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: یک‌ هزار و ۱۸۰ میلیارد ریال امسال در معادن نقاط مختلف این استان سرمایه‌گذاری شد که ۱۸۸ فرصت شغلی جدید به دنبال داشته است.
ارسال توسط : منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعید جعفری‌کرهرودی اظهار داشت: یک‌ هزار و ۲۴۷ میلیارد دلار حقوق دولتی معادن استان مرکزی در سال جاری پرداخت شد که نسبت به مدت مشابه پارسال بیش از ۱۲۸ درصد رشد پیدا کرد. 

وی افزود:  ۲۵ پروانه اکتشاف، ۳۸گواهی کشف و ۳۶ پروانه بهره‌برداری معادن نیز امسال در استان مرکزی صادر شد که با بهره‌برداری از این پروانه‌ها فرصت‌های شغلی قابل توجهی در این استان ایجاد می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی،  ظرفیت استخراج معادن استان مرکزی را ۹۵۲ هزار تن عنوان کرد و گفت: ذخیره قطعی معادن این استان بیش از ۱۰ میلیون و ۲۴۹ هزار تن برآورد می‌شود. که ۵۸۰ معدن دارای پروانه بهره‌برداری با ظرفیت استخراج ۲۵ میلیون تن و ذخیره قطعی یک هزار و ۳۳۶ میلیون تن با اشتغال ۴ هزار و ۴۰۲ نفر و سرمایه‌گذاری ۴ هزار و ۲۴۷ میلیارد ریال در استان مرکزی فعالیت می‌کنند. همچنین بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ نیروی انسانی در معادن استان مرکزی اشتغال دارند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.