چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری یک هزار میلیارد ریالی در بخش معدن خراسان
19 مهر 1400 - 16:52
شناسه : 18959
معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از افزایش سرمایه‌گذاری در بخش معدن استان طی سال جاری خبر داد و گفت: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در بخش معدن استان از ابتدا سال جاری تا پایان شهریور ماه ۱۰۱۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون و ۴۷۹ هزار ریال بوده است و این میزان در سال گذشته، ۳۸۲ میلیارد ریال بود که این میزان بیش از ۲.۵ برابر شده است.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمد توکلی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی میزان ذخایر کشف شده در استان طی این مدت، اظهار داشت: میزان ذخایر کشف شده از ابتدا سال جاری تا پایان شهریورماه  ۱۳ میلیون و ۴۰۴ هزار و ۵۰۰ تن بوده است.

وی افزود: حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته در بخش معدن استان از ابتدا سال جاری تا پایان شهریور ماه  ۱۰۱۳ میلیارد و ۲۲۰ میلیون و ۴۷۹ هزار ریال بوده است که این میزان در سال ۹۹، ۳۸۲ میلیارد ریال  بوده است که این میزان بیش از ۲.۵ برابر شد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، گفت: از ابتدا سال جاری میزان اشتغال‌زایی صورت گرفته ناشی از صدور پروانه‌های بهره‌برداری صادره شده تا پایان شهریور ماه سال ۲۵۱ نفر بود.

توکلی در پایان با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۹۶ معدن استان فعال هستند، خاطرنشان کرد: برخی از مواد معدنی شناخته شده در استان شامل کرومیت، خاک صنعتی، مس، نقره و سرب، مخلوط کوهی، سنگ‌لاشه، مرمریت، نمک سنگی، اولیژیست، آگات، سنگ‌آهن، سیلیس، مرمر، کلسیت، منگنز، زغال‌سنگ، بنتونیتف سنگ آهک،گرانیت و طلا است.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.