سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری ۵ میلیارد یورویی گل‌گهر در ۳۶ طرح اقتصادی
29 اردیبهشت 1400 - 17:47
شناسه : 12456
گل‌گهر و وزارت صمت تفاهم‌نامه امضا کردند؛ در راستای عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری پیرامون 36 طرح توسعه‌ای در کشور، مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر و وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور معاونان این دو نهاد به همراه مسئولان دولتی و قضایی استان کرمان، تفاهم‌نامه همکاری به ارزش پنج میلیارد یورو امضا کردند.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی گل‌گهر
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، تفاهم‌‎نامه اقتصادی میان وزارت صنعت، معدن و تجارت و شرکت گل‌گهر با حضور علیرضا رزم‌حسینی وزیر صمت، ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، معاونان وزیر و مدیرعامل گل‌گهر، رییس مجمع نمایندگان این استان، رییس کل دادگستری استان کرمان و معاون قضایی دادستان کل‌کشور، منعقد شد. بر اساس این تفاهم‌نامه، شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر ضمن مشارکت در اجرای ۳۶ طرح و پروژه بزرگ اقتصادی، صنعتی و زیربنایی، حدود پنج میلیارد یورو سرمایه‌گذاری را در این زمینه صورت خواهد داد.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، طرح‌های فوق بر اساس برنامه جامع توسعه‌ای شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر در راستای تکمیل محورهای زنجیره ارزش، تنوع جغرافیایی محصولات، توسعه زیرساخت‌ها، توسعه اکتشافات و نوسازی ماشین‌آلات معدنی، ارتقای فناوری و شتاب‌دهنده‌ها، عملیاتی می‌شود.

لازم به توضیح است که در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های فوق، محوریت اصلی با اشتغال‌زایی، انجام مسئولیت‌های اجتماعی، سرمایه‌گذاری برای تولید و تکمیل صنایع معدنی، استفاده از منابع داخلی و بهره‌گیری از حداکثر توان ساخت داخل کشور، خواهد بود. بنابراین وزارت صنعت، معدن و تجارت با همراهی سایر دستگاه‌ها به منظور پشتیبانی‌ و رفع مانع‌زدایی‌ها در زمینه تولید، اقدامات تسهیل‌‌‎بخش بیشتری برنامه‌ریزی خواهند کرد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.