سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیون دلاری ریوتینتو با Baowu چین برای تولید فولاد کم کربن
30 آذر 1399 - 7:33
شناسه : 3572
رویترز گزارش داد: ریوتینتو اعلام کرد قصد دارد طی دو سال آینده 10 میلیون دلار در پروژه های تولید فولاد کم کربن با هدف مبارزه با تغییرات آب و هوایی، با گروه فولاد Baowu چین سرمایه گذاری کند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از کیوان جعفری طهرانی، این معدنکار انگلیسی-استرالیایی در بیانیه ای گفت: این سرمایه گذاری برای راه اندازی مرکز تحقیق و توسعه مواد اولیه استفاده خواهد شد تا در ابتدا بر روی فرآیندهای آماده سازی ماده معدنی کم کربن تمرکز کند.
ریو تینتو و Baowu که انتظار می‌رود امسال با پیشی گرفتن از ArcelorMittal به تولیدکننده برتر فولاد جهان تبدیل شود، در سال ۲۰۱۹ با دانشگاه Tsinghua توافق نامه ای را برای توسعه و اجرای روش‌های کاهش انتشار کربن امضا کردند.
مدیر ارشد اجرایی ریوتینتو؛ J-S Jacques، در بیانیه ای گفت: “ما توانسته ایم پروژه‌های تحقیق و توسعه ای را شناسایی کنیم که توانایی کاهش قابل توجه انتشار کربن مربوط به فرآیندهای محرک و همچنین توسعه فناوری‌های آتی برای تولید فولاد کم کربن را دارند.
همچنین گروه Baowu تفاهم نامه ای را با گروه بی اچ پی BHP در ماه نوامبر برای به اشتراک گذاشتن دانش فنی کاهش انتشار گازهای گلخانه ای امضا کرد.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.