سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای توسعه هفت واحد صنعتی همدان
07 دی 1399 - 6:46
شناسه : 4097
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از اجرای طرح توسعه در هفت واحد صنعتی استان خبر داد و گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۲۵۰ میلیارد تومان به ثمر نشسته و تا پایان سال به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از ایرنا، حمیدرضا متین روز یکشنبه اظهار داشت: در شرکت «ارابه نسیم» یک واحد ذوب با هدف تولید میلگرد فولادی اضافه شده که اکنون در مرحله نصب ماشین آلات است.
او گفت: بیش از ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای اجرای طرح توسعه اینواحد صنعتی سرمایه گذاری شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان به اجرای طرح توسعه شرکت‌های «بافتینه» و «بافتسان» اشاره کرد و افزود: این صنایع تا ۲۲ بهمن به صورت رسمی به بهره برداری می‌رسد.
وی تاکید کرد: این صنایع پارچه «ملت بلون» تولید می‌کنند که در تولید ماسک مصرف می‌شود و از محصولات استراتژیک کشور است.
متین گفت: همچنین طرح توسعه بافتسان آغاز و ماشین آلات موردنیاز نصب شده و پروانه بهره برداری برای این بخش نیز صادر شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان خاطرنشان کرد: در واحد بافتینه هم خارجی ها استقرار یافته و ظرف ۱۰ روز آینده ماشین‌آلات مربوطه نصب می‌شود.
به گفته او، برای اجرای طرح توسعه ۲ شرکت بافتینه و بافتسان حدود ۴۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری شده و هر دو طرح توسعه ای همزمان با ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد. 
متین همچنین به طرح توسعه «فروسیلیس آذرخش» اشاره کرد و افزود: این طرح نیز با ۲۵۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری در مراحل نهایی نصب ماشین‌آلات است.
وی ادامه داد: طرح «آذرین‌آسا» نیز با قوت در حال اجرا و تکمیل است و بی‌تردید تا پایان سال جاری راه‌اندازی می‌شود. 
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: واحد تولیدکننده «خمیرالکترود»  نیز برای نخستین بار در کشور احداث شده، اگرچه سرمایه گذاری بالایی ندارد اما شرکت دانش بنیان است و محصولی تولید می‌کند که وارداتی است.
او تصریح کرد: این واحد در شهرک صنعتی ویان احداث شده و در مرحله تولید آزمایشی است. 
متین همچنین از تولید چهار قلم دارو و یک ماده اولیه در شرکت داروسازی «فاران شیمی» استان همدان خبر داد و افزود: این طرح توسعه‌ای هم با ۵۰ میلیارد تومان سرمایه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
استان همدان دارای یک هزار و ۶۰ واحد صنعتی فعال است.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.