چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳ Wednesday, 17 April , 2024 ساعت ×
سرمایه‌گذاری ۳۰۵ هزار میلیارد ریالی در واحدهای تولیدی اراک
03 مرداد 1400 - 16:39
شناسه : 15455
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: ۲۱۴ طرح تولیدی، صنعتی نیمه تمام تا پایان خردادماه سال جاری در شهرستان اراک شناسایی شد.
ارسال توسط : منبع : شاتا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، سعید جعفری کرهرودی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، اظهار داشت: مجموع سرمایه‌گذاری در این طرح‌های تولیدی بیش از ۳۰۵ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود که در صورت بهره‌برداری از آن‌ها چهار هزار و ۶۱۹ فرصت شغلی جدید در اراک ایجاد خواهد شد.

وی افزود: از مجموع طرح‌های نیمه تمام شهرستان اراک ۱۳۹ طرح با سرمایه‌گذاری ۶۵ هزار میلیارد ریال بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که بهره‌برداری از آن‌ها دو هزار و ۹۶۳ فرصت شغلی به دنبال دارد. همچنین تا پایان خردادماه سال جاری، ۴۷۰ جواز تاسیس با میزان سرمایه‌گذاری ۵۹۲ هزار میلیارد ریال در شهرستان اراک صادر شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی شمار اشتغال جوازهای تاسیس صنعتی شهرستان اراک را ۱۰ هزار ۵۲۵ مورد عنوان کرد و گفت: شمار صدور جوازهای تاسیس این شهرستان طی سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد قابل‌توجهی داشت.

جعفری در پایان خاطرنشان کرد: ۸۳۴ پروانه بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری ۳۳۲ هزار میلیارد ریال تا پایان خردادماه امسال در شهرستان اراک صادر شده که ۳۳ هزار و ۱۹۷ فرصت شغلی را به‌همراه دارد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.