جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
سرپرست فولاد اکسین از چرثقیل‌های سقفی شرکت بازدید کرد
12 خرداد 1400 - 14:40
شناسه : 13259
در پی اقدام متعهدانه یکی از کارکنان جرثقیل‌های سقفی شرکت فولاد اکسین که علی‌رغم گرمای طاقت فرسای خوزستان و در ارتفاع پانزده متری با وجود خرابی سیستم سرمایشی در کنار سایر کارکنان این واحد چهار شیفت کاری نسبت به تخلیه و شارژ ورق‌های فولادی با دمای ۴۰۰ درجه فعالیت نمودند و اجازه ندادند که وضعیت دشوار موجود مانع از توقف روند تولید شود، سرپرست شرکت به همراه جمعی از مدیران و کارکنان از جرثقیل‌های سقفی بازدید کرد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولاد اکسین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، امین آسیابان سرپرست شرکت فولاد اکسین خوزستان در حاشیه این بازدید اظهار داشت: هدف از بازدید امروز صرفا مواجه حضوری با وضعیت جرثقیل‌های سقفی و شرایط کاری کارکنان این بخش و تقدیر و تشکر از همه کارکنان این بخش بوده است. طی گزارش‌های واصله این عزیزان در نهایت تعهد با وجود هوای گرم لحظه‌ای از انجام فعالیت خود غافل نشده و باعث توقف خط تلید این شرکت نشده‌اند.

وی با اشاره به تجربه سال‌ها حضور خود در خط تولید، افزود: تک تک کارکنان اکسین مانند یک خانواده هستند و همیشه در شرایط طاقت فرسا این موضوع را اثبات کردند.

سرپرست شرکت فولاد اکسین خوزستان در خصوص وضعیت خط تولید، گفت: خوشبختانه وضعیت شرکت از نظر تولید و پشتیبانی در شرایط مطلوبی بوده است به گونه‌ای که در سه ماه ابتدایی سال جاری بیشتر از اهداف تعیین شده را محقق ساختیم و امیدواریم بتوانیم با چنین روحیه مثال‌زدنی ادامه سال جاری به دستاوردهای خوبی در تولید و بازرگانی دست یابیم.

آسیابان در پایان خطاب به همکاران سختکوش خط تولید و بهره‌برداری، بیان کرد: بوسه بر دست یکایک همکاران تلاشگر خود در شرکت فولاد اکسین خواهم زد.

لازم به ذکر است عملیات کاری در واحد جرثقیل‌های یکی از بخش‌های طاقت فرسای خط تولید به شمار می‌آید. در روزهای گذشته رضا الماسی از پرسنل تلاشگر این واحد علی‌رغم خرابی کولر یکی از این تجهیزات در گرمای طاقت فرسا ساعت‌ها به وظیفه خود عمل نمود و مانع توقف در کار گردید. علاوه بر این محسن ابوعلی مدیر نگهداری و تعمیرات نیز در این بازدید وضعیت جرثقیل‌های سقفی را تشریح نمود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.