چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سرپرست منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس معرفی شد
05 بهمن 1401 - 23:06
شناسه : 33147
کامران داستانی با حکم معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس هیئت عامل ایمیدرو به عنوان سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس منصوب شد.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس
پ
پ

به گزارش فلزات نیوز، وجیه‌الله جعفری در حکمی کامران داستانی را به عنوان سرپرست جدید منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس منصوب کرد.

داستانی از مدیران باسابقه‌ ایمیدرو است که طی بیش از دو دهه کارنامه خود، سمت‌هایی همچون مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی ایران به عنوان یکی از طرح‌های بزرگ ایمیدرو برای ایجاد و توسعه پروژه‌های برق‌رسانی و راه‌سازی در مناطق معدنی، نماینده تام‌الاختیار رئیس هیئت عامل ایمیدرو در غرب کشور و مدیر پروژه سیویل و احداث ابنیه‌های این سازمان پس از زلزله استان کرمانشاه را ثبت کرده است.

علاوه‌براین، وی مشاور اجرایی معاون وزیر و رئیس هیئت عامل ایمیدرو در امور شرکت‌های معدنی و صنایع معدنی، مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران در طرح‌های فولاد استانی و همچنین عضویت در هیئت مدیره شرکت ایراسکو و مشاور مدیرعامل شرکت را در فعالیت‌های خود دارد.

داستانی همچنین مدیریت امور اداری و منابع انسانی هلدینگ گسترش صنایع معدنی کاوه پارس وابسته به بنیاد مستضعفان و نیز ریاست دفتر وزیر صنعت، معدن و تجارت و ریاست دفتر رئیس و دبیرخانه هیئت عامل ایمیدرو را در سوابق خود ثبت کرده است.

گفتنی است پس از بازنشستگی حسن خلج طهرانی، مدیرعامل پیشین منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، داستانی سکان مدیریت بزرگ‌ترین منطقه‌ی صنعتی و معدنی جنوب کشور را در دست خواهد گرفت.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.