چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
سه‌گانه‌ای سفیددشت رقم خورد
09 تیر 1400 - 16:28
شناسه : 14601
مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت گفت: واحد احیا مستقیم فولاد سفیددشت با ثبت سومین رکورد متوالی تولید ماهیانه، بهار 1400 را با موفقیت پشت سرگذاشت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی فولادمبارکه
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، ایمان سلیمانی مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت، اظهار داشت: با تولید ۸۲ هزار و ۱۴۵ تن آهن‌اسفنجی در سومین ماه سال، رکورد تولید این محصول در واحد احیا مستقیم فولاد سفیددشت ارتقا یافت که این میزان نسبت ‌به رکورد اردیبهشت‌ماه، یک هزار و ۴۵ تن افزایش پیدا کرد.

وی افزود: با تولید این میزان محصول در خردادماه، علاوه بر ثبت سومین رکورد متوالی در تولید ماهیانه، تولید تجمعی سه‌ماهه نخست سال ۱۴۰۰ نیز به میزان ۱۲ درصد مازاد بر برنامه محقق شد.

مدیر عملیات شرکت فولاد سفیددشت همچنین با اشاره به عملکرد موفقیت‌آمیز بزرگ‌ترین واحد صنعتی استان در ارزیابی سالیانه مجمع امور شرکت‌های گروه فولادمبارکه، گفت: کسب این‌گونه موفقیت‌ها را مرهون تلاش شبانه‌روزی کارکنان، پیمانکاران، تامین‌کنندگان و سایر شرکای کسب‌وکار شرکت فولادسفیددشت هستیم.

سلیمانی در پایان ضمن تقدیر از حمایت‌های شرکت فولادمبارکه و ایمیدرو به عنوان دو سهامدار بزرگ این مجموعه، در جهت دست‌یابی به توفیقات پی‌درپی این شرکت، ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال جاری تولید تختال در واحد فولادسازی و ریخته‌گری میسر شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.