جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
سکان بناب در دست کشانی
18 دی 1400 - 13:26
شناسه : 22768
محمد کشانی مدیرعامل اسبق شرکت فولاد خوزستان از سوی هییت‌مدیره مجتمع فولاد صنعت بناب به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب شد.
ارسال توسط : منبع : فلزات آنلاین
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات محمد کشانی سوابقی چون مدیرعاملی شرکت‌های توکافولاد، کالسیمین و فولاد خوزستان را در کارنامه خود دارد و در زمان مدیریت خود در فولاد خوزستان توانست عنوان مدیر نمونه جهادی کشور را کسب نموده و در خصوص توسعه بالادست و پایین‌دست فولاد خوزستان موفقیت‌های قابل توجهی همچون خرید معدن و واحدهای تولید کنسانتره و گندله سنگ‌آهن و پیشبرد کسب مالکیت مدیریتی فولاد اکسین را محقق کند.

شرکت صنعتی و معدنی توسعه ملی در زمان مدیرعاملی وی در شرکت فولاد خوزستان به این شرکت واگذار شد که سپس نام آن به شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد تغییر کرد.

کلنگ‌زنی احداث واحد مگامدول ۱.۷ میلیون تنی تولید آهن‌اسفنجی و بهره‌برداری از ورزشگاه مدرن فولاد خوزستان از دیگر اقدامات وی در دو سال مدیریت خود در فولاد خوزستان به شمار می‌آید.

گفتنی است، مجتمع فولاد صنعت بناب دارای دو واحد ذوب (ذوب شاهين به كوره قوس الكتريكی و ذوب شهريار با كوره های القایی) است و در حال حاضر، ميلگرد آجدار در سايزهای مختلف، تيرآهن، نبشی، ناودانی، شمش فولادی ومفتول آلياژی در قالب هفت خط نورد و دو واحد ذوب در اين مجتمع تولید می‌شود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.