جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
سکان ذوب‌آهن اصفهان در دستان ایرج رخصتی
28 اردیبهشت 1401 - 10:24
شناسه : 27925
طی حکمی از سوی امیرحسین نادری سرپرست هلدینگ صدرتامین، ایرج رخصتی به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان منصوب شد.
ارسال توسط : منبع : روابط‌عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، طی حکمی از سوی امیرحسین نادری سرپرست هلدینگ صدرتامین، ایرج رخصتی به عنوان مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان منصوب شد. در ادامه متن کامل این حکم را می‌خوانید:

 نظر به تعهد و سوابق ارزشمند جناب‌عالی، به عنوان مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان منصوب می‌شوید تا با هماهنگی سایر اعضای محترم هییت‌مدیره، ضمن رعایت جوانب شرعی و قانونی و استفاده از تمام ظرفیت‌های شرکت، نیروهای ارزشمند و متخصص در راستای تحقق اهداف شرکت اهتمام ورزید.

امید است با توکل به خداوند متعال با روحیه انقلابی، پاک‌دستی، فسادستیزی و اهتمام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی، تحقق عدالت و پیشرفت، رفع فقر و تبعیض و به‌کارگیری تمام استعداد و توان خود در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها با رعایت اصل صرفه‌جویی، ارتقای بهره‌وری و افزایش کارایی و اثربخشی، بازدهی حداکثری منابع و سرمایه‌های شرکت، به لحاظ حفظ منافع و اصل امانت‌داری، مصالح کلیه سهامداران مخصوصا کارگران و بیمه‌شدگان عزیز در جهت نیل به پیشرفت روزافزون و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.

ایرج رخصتی از ۹ بهمن‌ ماه سال ۱۴۰۰، به عنوان سرپرست شرکت ذوب‌آهن اصفهان موفق شده با هماهنگی تلاش‌گران و برنامه‌ریزی‌های جامع و دانش‌محور ۶ رکورد تولیدی روزانه، ماه و سالانه را به ثبت برساند و بخش بزرگی از مشکلات مواد اولیه و انرژی این مجتمع عظیم صنعتی را نیز برطرف کند.

از سوابق وی می‌توان به عضو و رییس هییت‌مدیره شرکت نسوز ایران از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ شستا که از سال ۱۳۹۶ تاکنون و سرپرست مدیریت عامل ذوب‌آهن اصفهان تاکنون بوده است اشاره کرد. همچنین ایشان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت برنامه‌ریزی و کارشناسی مهندسی برق بوده که از سال ۱۳۷۳ در ذوب‌آهن اصفهان در سمت‌های مختلف خدمت کرده و به عنوان کارشناس رسمی دادگستری نیز فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن اصفهان در سوابق کاری خود، سمت‌هایی مانند معاون خرید از سال‌ ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۷، مدیرعامل شرکت تارابگین از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۶، مدیر ارشد ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۴، مدیر ارشد اجرایی از سال ۱۳۸۹ تا ۱۳۹۲، مدیر پروژه کک‌سازی از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۸۹ و همچنین مدیر پروژه نیروگاه‌های توازن ذوب‌آهن اصفهان از سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۵ را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.