سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
سیستم مدیریت کیفیت راهی برای رشد و تعالی سازمان
18 خرداد 1400 - 12:51
شناسه : 13425
رییس هیات عامل ایمیدرو مطرح کرد؛ رییس هیات عامل ایمیدرو در مراسم افتتاح ممیزی مراقبتی این سازمان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گفت: سیستم مدیریت کیفیت (ایزو)، رشد و تعالی سازمان را به همراه دارد.
ارسال توسط : منبع : ایمیدرو
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، وجیه‌الله جعفری در این مراسم، اظهار داشت: ایمیدرو در سال گذشته موفق به دریافت گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱  شد و اکنون نیز فرایندهای مورد نظر طبق استانداردهای تعریف شده پایش و دنبال می‌شود.

وی افزود: با توجه به مزایای ارزشمند اجرای سیستم مدیریت کیفیت و درنتیجه بهبود فرایندها و مطلوب شدن شرایط سازمان، تلاش ایمیدرو بر هم‌راستایی و اجرای بهینه کارها براساس استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت است و امیدوارم خروجی ممیزی سازمان موید دستیابی به این امر باشد.

انجام ممیزی مراقبتی ایمیدرو طی ۳ سال

محمدرضا حسینیان، سر ممیز شرکت  SGSاز ممیزان شرکت اس جی اس ایران در این مراسم، گفت: با توجه به موفقیت ایمیدرو در کسب گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ در خرداد سال گذشته، طی ۳ سال ممیزی مراقبتی برای این سازمان اجرا خواهد شد.

براساس این گزارش، مراسم افتتاحیه ممیزی مراقبتی ایمیدرو با حضور معاونان و مدیران این سازمان و ممیز و سرممیزان SGS برگزار شد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.