جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
شاخص بورس در مسیر رشد قرار گرفت
27 آذر 1400 - 16:41
شناسه : 21948
براساس گزارش‌های منتشر شده، شاخص کل بورس که طی معاملات هفته گذشته کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را از دست داده بود، امروز توانست بیش از ۱۲ هزار واحد افزایش یابد و به این کانال برگردد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۱۲ هزار و ۳۳۶ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۳۰۵ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۲۴۷۰ واحد افزایش یافت و رقم ۳۴۶ هزار و ۹۸۰ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۲۵ هزار معامله به ارزش ۲۹ هزار و ۶۵ میلیارد ریال انجام دادند.

در این بازار ۲۵۷ نماد مثبت و ۱۲۷ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی پردیس، گسترش نفت و گاز پارسیان، معدنی و صنعتی گل‌گهر، ایران خودرو، ملی صنایع مس ایران، فولادمبارکه اصفهان و پتروشیمی نوری نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس ایران با ۱۵ واحد افزایش به رقم ۱۸ هزار و ۵۸۶ واحد رسید. معامله گران این بازار ۱۶۶ هزار معامله به ارزش ۱۶ هزار و ۱۷۹ میلیارد ریال انجام دادند.

صنعتی مینو و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و پتروشیمی تندگویان، فرابورس ایران، پلیمر آریاساسول، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی و تولید برق عسلویه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایران داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.