جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
شاخص بورس در مسیر صعود
18 آبان 1400 - 13:57
شناسه : 20279
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه امروز روندی صعودی داشت؛ به طوری که شاخص کل بورس توانست بیش از ۱۳ هزار واحد افزایش یابد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس با ۱۳ هزار و ۲۹۸ واحد افزایش تا رقم یک میلیون و ۴۴۷ واحد صعود کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۸۳۰ واحد رشد کرد و به رقم ۳۸۵ هزار و ۷۵۹ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۶۵۸ هزار معامله به ارزش ۵۸ هزار و ۵۹۱ میلیارد ریال انجام دادند.

۱۹۶ نماد بورسی مثبت و ۱۹۳ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها گسترش نفت و گاز پارسیان، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت بندرعباس، معدنی و صنعتی چادرملو، پالایش نفت اصفهان پالایش نفت تهران و سرمایه‌گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها تاثیر مثبت روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس ایران توانست با ۲۲۳ واحد افزایش رقم ۲۰ هزار و ۵۷۲ واحد را ثبت کنند. معامله‌گران این بازار ۲۹۰ هزار معامله به ارزش ۱۱۳ هزار و ۷۶۱ میلیارد ریال انجام دادند.

۱۵۰ نماد فرابورسی مثبت و ۱۰۳ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پلمیر آریاساسول پتروشیمی زاگرس، سنگ‌آهن گهرزمین صنعتی مینو، پالایش نفت لابان، پالایش نفت شیراز و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.