سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
شاخص بورس در پایان معاملات امروز ثابت ماند
15 دی 1400 - 14:13
شناسه : 22701
براساس گزارش‌های منتشر شده، بورس هفته جاری را پرنوسان به پایان برد؛ به طوری که شاخص بورس در طول معاملات امروز صعود و نزول‌های شدیدی را تجربه کرد. این شاخص در نزولی‌ترین حالت ممکن در رقم یک میلیون و ۳۶۲ هزار واحد و در صعودی‌ترین حالت نیز در رقم یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحد ایستاد.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با ۳۰۳ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۳۶۳ هزار واحد را ثبت کرد. این در حالی است که شاخص کل با معیار هم‌وزن ۵۱۱ واحد کاهش یافت و به رقم ۳۵۹ هزار و ۴۷۱ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۲۸۳ هزار معامله به ارزش ۲۱ هزار و ۳۰۷ میلیارد ریال انجام دادند.

از میان ۱۶۳ نماد مثبت و ۲۲۸ نماد منفی بورس پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان، فراوری معدنی اوپال کانی پارس، معدنی و صنعتی گل‌گهر و ایران خودرو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل گروه دارویی برکت و سایر اشخاص بورس انرژی نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس ایران با ۲۷ واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۴۰۳ واحد را ثبت کرد. در این بازار ۱۵۵ هزار معامله به ارزش ۳۹ هزار و ۶۶۱ میلیارد ریال انجام شد.

۱۴۳ نماد فرابورسی مثبت و ۱۱۴ نماد نیز منفی بودند که از بین آن‌ها صنعتی مینو، فرابورس ایران، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان و سرمایه‌گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل پلیمر آریاساسول و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس داشتند. در بازار امروز ۵۵ نماد صف خرید و ۸۲ نماد صف فروش بودند و بیشترین ورود پول هوشمند به نمادهای سامان خموتورح و لطیف بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.