پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت ×
شاخص بورس روندی نزولی به خود گرفت
13 دی 1400 - 16:34
شناسه : 22600
براساس گزارش‌های منتشر شده، روند حرکت بازار سرمایه امروز منفی بود و بررسی‌ها نشان می‌دهد که بیشترین ورود پول هوشمند مربوط به نمادهای وسا غربی، دبالک و ددام و بیشترین خروج پول هوشمند نیز مربوط به نمادهای قجام، شسینا و تماوند بود.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز با دو هزار و ۹۷۱ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۳۷۶ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۲۷۸ واحد کاهش یافت و رقم ۳۶۳ هزار و ۲۴۱ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۲۹۱ هزار معامله به ارزش ۱۹ هزار و ۶۸۰ میلیارد ریال انجام دادند.

 ۱۱۸ نماد بورسی مثبت و ۲۵۷ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی نوری، ملی صنایع مس ایران، سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، فولاد خوزستان، تامین سرمایه امین و سرمایه‌گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل گروه دارویی برکت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران هم ۶۵ واحد کاهش یافت و به رقم ۱۸ هزار و ۵۹۵ واحد رسید. در این بازار ۱۸۷ هزار معامله به ارزش یک هزار و ۳۸۰ میلیون ریال انجام شد.

 ۱۱۳ نماد فرابورسی مثبت و ۱۹۴ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها صنعتی مینو، پتروشیمی زاگرس، پلیمر آریاساسول، گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، فرابورس ایران و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ریل پرداز نوآفرین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس ایران داشتند. لذا ارزش صف‌های خرید در بازار امروز یک هزار و ۲۴۲ میلیارد ریال و ارزش صف‌های فروش نیز چهار هزار و ۵۱۸ میلیارد ریال بود.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.