جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
شاخص بورس ۱۲ هزار واحد افزایش یافت
27 مهر 1400 - 13:56
شناسه : 19364
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه امروز برخلاف روز گذشته، روندی صعودی داشت و شاخص کل بورس بیش از ۱۲ هزار واحد افزایش یافت.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس امروز سه‌شنبه با ۱۲ هزار و ۵۵۲ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم‌وزن هم ۴۳۸۰ واحد افزایش یافت و به رقم ۳۹۸ هزار و ۳۴۷ واحد رسید. معامله‌گران این بازار ۵۱۳ هزار معامله به ارزش ۴۷ هزار و ۶۴۷ میلیارد ریال انجام دادند.

به طور کلی ۲۸۳ نماد بورسی مثبت و ۸۹ نماد منفی بود که از میان آن‌ها سرمایه‌گذاری غدیر، فولادمبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، بانک ملت، مخابرات ایران و پتروشیمی خارک نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس ایران نیز ۷۲ واحد صعود کرد و تا رقم ۲۰ هزار و ۳۷۸ واحد افزایش یافت. معامله‌گران این بازار با انجام ۳۱۷ هزار معامله ارزش معاملات را به ۳۱ هزار و ۳۳۹ میلیارد ریال رساندند.

همچنین ۱۵۱ نماد فرابورسی مثبت و ۹۲ نماد منفی بودند که از میان آن‌ها پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل سهامی ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، سرمایه‌گذاری صباتامین، بانک دی و صنایع پتروشیمی تخت جمشید نسبت به سایر نمادها شرایط مساعدی را برای بورس به ارمغان آوردند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.