چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت ×
شاه راه‌های صادراتی آلمان
18 دی 1399 - 4:51
شناسه : 5033
یکی از منابع درآمد حاصل از صادراتی آلمان طی دوران شیوع کرونا، صادرات لوله و تیوب آلومینیومی بوده است.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات به نقل از باشگاه آلومینیوم، آلمان یکی از کشورهای اروپایی غربی است از سال ۲۰۱۳ سال‌های اخیر رشد اقتصادی ضعیفی داشته به‌طوری ‌که تولید در سال ۲۰۱۹، تنها ۰٫۶ درصد رشد اقتصادی برای این کشور ثبت شده است.اما با شیوع ویروس کرونا، کشور آلمان نسبت به سایر کشورهای اروپای غربی عملکرد بهتری از خود نشان داد و این خبر خوبی به عنوان محرک اقتصادی اروپای غربی است. یکی از منابع درآمد حاصل از صادراتی این کشور طی دوران شیوع کرونا، صادرات لوله و تیوب آلومینیومی بوده است.
در سال ۲۰۱۹، صادرات لوله و تیوب آلومینیومی اروپای غربی، ‌۲۸۲۶۵ تن گزارش شد که ۱۶۷٫۷۱ میلیون دلار درآمد ارزی را وارد این منطقه کرد.
مقصد اصلی صادرات لوله آلومینیومی آلمان در سال ۲۰۱۹ کشورهای آرژانتین، ‌اتریش، بلژیک، برزیل، بلغارستان، کانادا، چین، کرواسی، جمهوری‌چک، دانمارک، مصر، استونی، اتیوپی، فنلاند، فرانسه، یونان، مجارستان، ‌هند، ایرلند، ایتالیا، قزاقستان، ژاپن، اردن، قرقیزستان، لتونی، لیتوانی، لوکزامبورگ، مکزیک، هلند، نروژ، پرو،‌ لهستان، پرتغال، روسیه، ایالات‌متحده، انگلستان، ترکیه و … بوده است. جدول ذیل مقاصد اصلی و درآمد حاصل از صادرات لوله و تیوب آلمان به سایر کشورها را نشان می‌دهد:
ده مقصد برتر صادراتی برای لوله ها و لوله های آلومینیومی آلمان در سال ۲۰۱۹ نشان می دهد که هلند با ۳۲۲۵ تن در جایگاه یک ایستاده است ، ایالات متحده آمریکا با ۲۵۴۳ تن در رتبه دوم قرار دارد ، فرانسه با ۱۶۴۹ تن در جایگاه سوم قرار دارد و اتریش با ۱۵۰۵ تن ، لهستان ۱۳۴۵ تن ، چک. جمهوری ۱۳۴۳ تن ، ترکیه ۱۱۳۴ تن ، چین ۱۱۲۹ تن ، روسیه ۹۹۲ تن و سوئیس با ۷۸۰ تن در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.