سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
شروع هفته‌ای پرنوسان برای بازار بورس
30 بهمن 1400 - 14:12
شناسه : 24812
براساس گزارش‌های منتشر شده، بازار سرمایه هفته را پرنوسان آغاز کرد و با اینکه شاخص کل تا یک میلیون و ۲۸۳ هزار واحد هم افزایش یافته بود با روند نزولی که به خود گرفت دوباره به رقم یک میلیون و ۲۸۱ هزار واحد بازگشت و مانند معاملات آخرین روز هفته گذشته، در رقم یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد باقی‌ماند.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، شاخص کل بورس یا ۲۷۹ واحد کاهش در رقم یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن ۱۹۸ واحد کاهش یافت و رقم ۳۲۵ هزار و ۸۳ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۳۴۸ هزار معامله به ارزش ۲۸ هزار و ۸۱۴ میلیارد ریال انجام دادند.

بانک ملت، ایران خودرو، بانک تجارت و بانک صادرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس ایران با ۱۱ واحد کاهش در رقم ۱۷ هزار و ۵۱۵ واحد ایستاد در این بازار ۳۷۶ هزار معامله به ارزش ۲۰ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال انجام شد.

بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل تجلی توسعه معادن و فلزات، پویازرکان آقدره، اعتباری ملل، زغال‌سنگ پروده طبس و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی روی فرابورس داشتند. در بازار امروز ۷۸ نماد به ارزش یک هزار و ۴۹۵ میلیارد ریال صف خرید و ۸۴ نماد به ارزش یک هزار و ۹۵۹ میلیارد ریال صف فروش بودند.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.