جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت ×
شرکت‌های حمل ریلی حامی ذوب‌آهن هستند
22 شهریور 1400 - 11:22
شناسه : 17666
جلسه تعاملی ذوب‌آهن اصفهان با شرکت‌های حمل ریلی کشور و نمایندگان شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با هدف تعامل و برنامه‌ریزی مناسب و تعیین میزان حق مالکانه سال ۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه در محل سالن جلسات مدیر عامل شرکت برگزار شد، ظرفیت‌ها و مسایل مرتبط با سیستم حمل ریلی ذوب‌آهن اصفهان و شرایط موجود شرکت‌های حمل ریلی ایران و تعاملات فی مابین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ارسال توسط : منبع : روابط عمومی ذوب‌آهن اصفهان
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، محمدجعفر صالحی معاون خرید ذوب‌آهن اصفهان ضمن بیان اهمیت حمل ریلی در کشور و جایگاه و نیازهای حمل ریلی شرکت، اظهار داشت: متاسفانه توسعه زیرساخت‌های ریلی کشور مورد فراموشی قرار گرفته و لازم است که همراه با توسعه زیرساخت‌های جادهای‌، حوزه ریلی نیز مورد توجه قرار گیرد. لذا ذوب‌آهن اصفهان نیز به عنوان یکی از بهره‌برداران حمل ریلی ایران با حداکثر توان در خدمت توسعه سیستم این بخش از کشور است.

وی افزود: ذوب‌آهن اصفهان ضمن اینکه مانند بعضی دیگر از شرکت‌های تولیدی با مشکلات مربوط به گرانی تهیه مواد اولیه و انرژی مواجه است، به کمبودها و مشکلات شرکت‌های مرتبط با حمل ریلی نیز واقف بوده و متناسب با شرایط کشوری در جهت برطرف نمودن مشکلات فی‌مابین تلاش می‌کند.

گفتنی است، طی این جلسه مدیران شرکت‌های حمل ریلی نیز در سخنان خود به ظرفیت‌ها و جایگاه حمل ریلی کشور اشاره کرده و گفتند: سیستم مذکور ۱۰ درصد از بار کشور را حمل کرده و با راه‌اندازی یک قطار باری از حرکت ۱۵۰ تریلی بی نیاز و خسارات احتمالی نیز کاهش می‌یابد.  

همچنین نمایندگان حاضر با بیان مشکلات موجود حمل ریلی از جمله مشکلات و گرانی‌های مربوط به تهیه قطعات لازم و انجام تعمیرات جاری و سالانه تاکید کردند که شرکت‌های حمل ریلی طرف قرارداد ذوب‌آهن اصفهان، همواره خود را جزیی از زنجیره تولید این شرکت دانسته و فارغ از هرگونه کمبود و حاشیه‌ای به همکاری با آن می‌پردازند. همچنین در ابتدای این جلسه مسایل مربوط به پرتال داخلی و عملکرد نرم‌افزار بارگیری ریلی ذوب‌آهن اصفهان از معادن تا ایستگاه تخلیه مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.