سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت ×
صفحه اصلی » گروه » خبر » مس
شرکت مس آذربایجان نماد مطالبه به‌حق مردم
28 بهمن 1400 - 10:14
شناسه : 24744
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در نشست مشترک با فرماندار و نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل شرکت مس آذربایجان، مطالبه به‌حق مردم است، گفت: رونق صنایع معدنی و صنایع پایین‌دستی برای منطقه و استان حیاتی و ضروری است.
ارسال توسط : منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش اخبارفلزات، صابر پرنیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در نشست مشترک با فرماندار و نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر استفاده از همه‌ی ظرفیت‌ها برای تاسیس شرکت مس آذربایجان، اظهار داشت: در چندین هفته‌ اخیر ضمن ملاقات با کارشناسان و مسئولان صنایع مس کشور، تاسیس شرکت مس آذربایجان وارد فاز جدیدی شده است.

وی با بیان اینکه حمایت از سرمایه‌گذاری در اولویت برنامه‌های تیم اقتصادی استان قرار دارد، افزود: منابع مالی استان نیز به سمت سرمایه‌گذاری‌های دارای اهمیت و و زودبازده سوق داده خواهد شد. لذا اثر هرگونه اقدام در جهت گشایش‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری باید در زندگی شهروندان مشاهده شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مهتمرین ظرفیت‌ها، حضور نمایندگان مردم در کمیسیون‌های مهم مجلس شورای اسلامی است که باید از این امکان برای توسعه‌ی کسب و کارهای موفق بهره برد.
انتهای پیام/

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.